دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: «آقای صالحی امیری» را به خاطر توهین به دانشجویان انقلابی به مناظره دعوت می‌کنیم.

جامعه اسلامی دانشجویان از وزیر ارشاد برای مناظره دعوت می‌کند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس،  متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عصر امروز در نشست‌ خبری ضمن اشاره به یادداشت اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزنامه ایران، که دانشجویانی را که در روز ۱۶ آذر در انتقاد از رئیس‌جمهور صحبت کرده بودند را با گروه‌های «فرقان» و «رجوی» مقایسه کرده بود،  تصریح کرد:  جامعه اسلامی دانشجویان از وزیر ارشاد برای مناظره دعوت می‌کند.

وی در این باره ادامه داد: در این زمینه، قاطعانه پیگیر هستیم و توهین وزیر فرهنگ و ارشاد بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما از آقای صالحی امیری در این موضوع دعوت به مناظره می‌کنیم.

حسین اخگرپور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در ادامه این نشست بیان داشت: شکایت‌نامه‌ای را به دادسرای دولت ارجاع خواهیم داد. مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند که چرا رفتار سخنرانان این مراسم را شبیه رفتار وطن‌فروش‌ها و رجبی و گروه فرقان می‌دانند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: چرا در مراسم ۱۶ آذر امسال، به اتحادیه‌هایی که مجوز قانونی نداشتند، اجازه سخنرانی داده شد، در حالی که فقط ۵ اتحادیه به صورت رسمی مجوز دارند. آقای رئیس‌جمهور که ادعای آزادی بیان دارد، چرا اجازه حضور رسانه‌های منتقد در برنامه‌هایش را نمی‌دهد.

اخگرپور با بیان اینکه تاکنون اجازه انتشار فیلم‌های سخنرانی تشکل‌های دانشجویی در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران نیز داده نشده است، خاطر نشان کرد: دولتی که ژست آزادی بیان دارد، چرا فیلم‌های سخنرانی این مراسم را منتشر نمی‌کند و ما در این مورد پیگیر بوده‌ایم، اما هنوز پاسخی نداده‌اند.  

علی عرب دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت:  سومین نشست ماهانه این اتحادیه با موضوع فضای بین‌الملل روز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست که از دفاتر سراسر کشور نیز حضور دارند، اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس، حسین شیخ‌الاسلام کارشناس امور بین‌الملل، احسان قاضی‌زاده، نماینده مجلس و سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.