نوز چیزی به دست ما نرسیده که بخواهیم در این باره اظهار نظر کنیم. ابتدا باید ببنیم چه نهادی برداشت از صندوق توسعه ملی را تصویب کرده و بعد از آن در مورد قانونی با قانونی نبودن آن اظهار نظر کنیم.

من هم شنیده‌ام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم احمد دوست حسینی رئیس صندوق توسعه ملی در خصوص خبر برداشت 330 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اظهار کرد: هنوز درخواستی در خصوص برداشت 330 میلیون برای قرارداد جدید وزارت راه با شرکت بوئینگ به دست ما نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که این اقدام قانونی هست یا خیر گفت: هنوز چیزی به دست ما نرسیده که بخواهیم در این باره اظهار نظر کنیم. ابتدا باید ببنیم چه نهادی برداشت از صندوق توسعه ملی را تصویب کرده و بعد از آن در مورد قانونی با قانونی نبودن آن اظهار نظر کنیم.

رئیس صندوق توسعه ملی تصریح کرد: بنده هم درباره احتمال برداشت از صندوق توسعه ملی برای قرارداد بوئینگ شنیده‌ام اما هنوز چیزی به دستم نرسیده است.

دوست حسینی بیان کرد: ما برای اینکه جهت برداشت از صندوق اقدام کنیم باید نامه مکتوب داشته باشیم تا دقیقا بدانیم که چگونه باید در این خصوص اقدام کنیم.

گفتنی است یافته‌ها نشان می‌دهد که دولت یازدهم قرار است برای اجرای قرارداد جدیدی که وزارت راه و شهرسازی با شرکت آمریکایی بوئینگ برای خرید هواپیما امضا کرده، 330 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کند.

هنوز چیزی در خصوص قانونی بودن و یا قانونی نبودن این برداشت و نظر مجلس شورای اسلامی منعکس نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.