ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران از وقوع ۱۲۲ مورد کودک آزاری در سالجاری خبر داد و گفت: از این میان تنها ۶ کودک در مراکز شبانه روزی بهزیستی پذیرش شدند.

۱۲۲ مورد کودک آزاری در مازندران گزارش شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی مازندران، سید سعید آرام افزود: از این تعداد ۹۶ مورد از طریق تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی شناسایی شدند که نشان دهنده اهمیت و اثرگذاری این شماره تلفن بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: شناسایی ۶ مورد کودک آزاری نیز از طریق پایگاه خدمات اجتماعی بوده است و ۲۰ مورد هم به صورت «خودمعرف» به مراکز اورژانس اجتماعی مراجعه کردند.

مدیرکل بهزستی مازندران ادامه داد: ۵۲ مورد خدمات سیار و اعزام تیم تخصصی به محل حادثه با موضوع کودک آزاری داشتیم که خوشبختانه بخش عمده آن به حل مساله در محل انجامید و بررسی های مجدد ما از این موارد آسیب پذیر نشان می دهد که مشاوره های تخصصی و مراقبت های نامحسوس ما اثرگذار بوده و وضعیت مراقبتی از این کودکان به شکل چشمگیری بهبود یافته است.

آرام با اشاره به استقبال عمومی و بازخورد مثبت برگزاری پویش « نه به کودک آزاری، احترام به کودکان؛ آری»، گفت: کودکان نه تنها آینده سازان فردا، بلکه امیدهای امروز هستند که همچون قلبی سرزنده، خون حیات را در رگ های خانواده و جامعه جاری می سازند، بنابراین وظیفه همه ماست که از کودکان به نحو احسن مراقبت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.