اصفهان- در پیام حسن روحانی به کنگره آیت‌الله مظاهری آمده است: آیت‌الله مظاهری از آغاز مسئولیت نخست خویش را آموزش اخلاق محمدی و عدالت علوی دانسته و توفیق یافته‌اند نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر کشور زیبندگی و چهره رحمانی اسلامی را به میان خانواده‌ها و اجتماع ببرند.

آیت‌الله مظاهری چهره رحمانی اسلامی را به میان خانواده‌ها و اجتماع برده است

به گزارش قدس آنلاین،  پیام رئیس جمهور به کنگره آیت‌الله حسین مظاهری توسط مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری قرائت شد. در پیام حسن روحانی به کنگره آیت‌الله مظاهری آمده است: نکوداشت مقام و آثار بزرگان که با منش و رفتار معنوی خویش مردم را به سوی اخلاق، مدوت و محبت فرا می‌خوانند حرمت نهادن به ارزش‌ها و معیارهایی است که به جامعه قوام و دوام می‌بخشد.

حضرت آیت‌الله مظاهری از آغاز مسئولیت نخست خویش را آموزش اخلاق محمدی و عدالت علوی دانسته و توفیق یافته‌اند نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر کشور زیبندگی و چهره رحمانی اسلامی را به میان خانواده‌ها و اجتماع ببرند.

این شخصیت ارزنده نمادی از اعتدال و انصاف و دوری از افراط و بی‌اخلاقی است، خدا را شاکریم که در آستانه میلاد فرخنده پیامبر رحمت و امام معرفت، مسئولان و بزرگان اصفهان به نام این عالم بزرگوار راهی را گشوده‌اند که در هر جای دیگر ایران اسلامی می‌تواند به قدردانی و پاسداشت اخلاق، انصاف و اعتدال منتهی شود.

امروز بیش از همیشه باید در پی گسترش و تعمیق اخلاق باشیم، چرا که اخلاق گوهر درخشان جامعه‌ای است که همه به نام اسلام وانقلاب در پی آن بوده و هستیم.
طول عمر و سلامتی روز افزون این ذخیره گرانقدر فقاهت و معنویت را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش تسنیم، کنگره نکوداشت آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان در راستای تجلیل از خدمات دینی این مرجع عالیقدر جهان تشیع با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اهل بیت (ع) اصفهان در حال برگزاری است.

این کنگره با هدف پرداختن به جایگاه علمی و اخلاقی این مرجع تقلید و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آثار و پژوهش‌های عالمانه ایشان در حوزه اخلاق، انس با قرآن و توجه به مردم، تربیت و پرورش شاگردان فاضل و برجسته دانشمند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.