گیلان- فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بارش برف تمام مناطق کوهستانی این استان را سفیدپوش کرده است گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ضروری است.

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش قدس آنلاین، حسین محمدپور با اشاره به وضعیت جاده‌ای گیلان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در ارتفاعات و جلگه، تمام محورهای استان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه بارش برف ناحیه مرکزی جلگه و ارتفاعات را سفیدپوش کرده است، شهرهای غربی استان تحت تاثیر بارش برف بوده و از رانندگان می خواهیم فاصله طولی را رعایت کنند ضمن اینکه وضعیت بارش برف در کوهستان‌های گیلان شدیدتر است.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: بارش برف از شب گذشته در محورهای کوهستانی گیلان آغاز شده و تردد ارتفاعات شفت، اسالم به خلخال، ماسوله، دیلمان و... با زنجیر چرخ امکانپذیر است و در محور قزوین‌ـ‌رشت منطقه کوهین تا این لحظه بارش برف نداشتیم اما احتمال تغییرات جوی وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین طبق گفته کارشناسی هواشناسی گیلان، دمای این استان ۱۲ تا ۲۰ درجه سردتر شده و بارش برف و باران تا اواسط هفته آینده گیلان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.