کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، تلاش پپ گواردیولا برای امتحان ایده های جدید و بهتر شدن به عنوان یک مربی را تحسین کرد.

حمایت ستاره بلژیکی منچستر سیتی از پپ گواردیولا

به گزارش قدس آنلاین، بعد از نتایج ضعیف سیتی در چند هفته اخیر، گواردیولا به دلیل تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش ایجاد می کند، مورد انتقاد قرار گرفت اما دی بروین تاکید کرد که از کار با این مربی اسپانیایی لذت می برد و احساس می کند که سیتی در مسیر درستی قرار دارد.

او به خبرنگاران گفت: واضح است که گواردیولا مربی فوق العاده ای است. این چیزی بود که من از ابتدا انتظار داشتم. سبک ویژه او همیشه مشخص بوده است. همیشه تغییرات کوچکی وجود دارد زیرا من فکر می کنم که او به عنوان مربی هم می خواهد بهتر شود؛ با تلاش برای بهتر کردن ایده های تازه.

وی همچنین گفت: من از شیوه بازی مان لذت می برم. فکر می کنم فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم و شیوه ای که می خواهیم بازی کنیم، بسیار مثبت است. فکر می کنم هواداران از دیدن بازی ما لذت می برند. ما خیلی سریع توپ را از حریفان پس می گیریم و این خیلی مهم است. باید روی این مسئله به صورت تیمی کار کرد. به تنهایی نمی توانید پرسینگ را انجام بدهید. باید بدانید که کجا باید بایستید و با همه تیم هماهنگ باشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.