مشهد- بیستمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی «همسفر تا بهشت» با قرائت پیام مقام معظم رهبری در مشهد مقدس زینت یافت و طی مراسم باشکوهی همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیام مقام معظم رهبری مراسم ازدواج دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس را زینت بخشید

به گزارش قدس آنلاین، بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی «همسفر تا بهشت» شامگاه پنجشنبه در رواق حر عاملی حرم مطهر رضوی با قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب در پیامی خطاب به جوانان فرمودند: «همسری شما جوانان عزیز را که پیوند دل‌ها، جسم‌ها و سرنوشت‌ها است، صمیمانه به همه شما فرزندان عزیزم تبریک می‌گویم.

توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنها وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید و از گره افتادن در رشته زندگی مشترک بر حذر باشید و گره‌های کوچک و بی‌اهمیت را نادیده بگیرید.

خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلای روحی عطا فرماید و کانون زندگی تان را با فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشند.»

گفتنی است به میمنت این ایام خجسته، مراسم افتتاحیه مراسم ازدواج دانشجویی شامگاه پنجشنبه با اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی، قرائت پیام مقام معظم رهبری خطاب به زوج های دانشجو و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.