مشهد- همزمان با فرا رسیدن ولادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد(ص) مراسم جشنی با حضور اقشار مختلف مردم در محل زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار می شود.

برپایی جشن میلاد پیامبر مهر در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس

 به گزارش  قدس آنلاین،  مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان گرامیداشت مقام پیامبر اکرم(ص) گفت: همزمان با شب میلاد خجسته حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)  مراسم جش باشکوهی در جوار بارگاه عالم ربانی، شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود که اجرای  سخنرانی، مولودی خوانی و پذیرایی شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های این مراسم است.

حمزه سپهریان افزود: با اشاره به برنامه های متنوع برگزار شده به مناسبت هفته وحدت بیان کرد: در همین رابطه نسبت به برپایی نمایشگاه «گل‌های بوستان نبوی» ویژه کودکان در ضلع جنوبی زیارتگاه شهید مدرس(ره) اقدام شد که در «غرفه پیامبر مهربانی» این نمایشگاه، توضیحاتی در خصوص زندگانی پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کشوری در کاشمر گفت: این برنامه ورزشی، صبح روز پنج شنبه  با حضور ۱۵۰ دوچرخه‌سوار  برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر ۵ کیلومتری حرم سید حمزه(ع) تا حرم امامزاده سید مرتضی(ع) را رکاب زدند.

وی همچنین از برگزاری محفل«انس با قرآن» با حضور ۳۰۰ دانش آموز دارالقرآن کوثر شهرستان در زیارتگاه شهید آیت مدرس(ره) در ۲۹ آذرماه خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.