خرم اباد- امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مهمترین مسئله حوزه وحدت دانشگاه‌ها هماهنگی در پاسخ به نیازهای مردم است.

 با آزاد سازی حلب طرح تجزیه و براندازی سوریه به فراموشی سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام برترین مخلوق است و امام علی(ع) می‌فرماید، هیچ مخلوقی برتر از پیامبر اکرم نیست و اولین نوری که خدا خلق کرده است، نور پیامبر(ص) بوده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به سیره سیاسی امام جعفر صادق(ع) گفت: امام صادق قهرمان مبارزه با دشمنان حق و حقیقت بود و با دو انحراف سیاسی و حکومتی حاکمان و همچنین انحراف اعتقادی و فکری بین مسلمانان مبارزه کرده است.

وی تقیه، راه‌اندازی نهضت تولید علم، مبارزه با فرقه‌سازی جعلی و موضع‌گیری با خلفاء ظلم را از شیوه‌های سیاسی امام جعفر صادق(ع) دانست.

خطیب نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزار مراسم جشن تکلیف دانش‌آموز پسر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مسؤولان باید برگزاری جشن تکلیف را که یک شیوه تربیتی مهم است، مهم و با اهمیت برشمارند.

متقی‌نیا ضمن یادآوری فرا رسیدن هفته وحدت به نقش دانشگاه‌ها در ایجاد وحدت اشاره کرد و گفت: مهمترین مسأله حوزه وحدت دانشگاه‌ها هماهنگی و وحدت در پاسخ به نیازهای مردم است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با تاکید به اینکه باید به یاوه‌گویی مسؤولان انگلیسی پاسخ مناسبی داده شود، تصریح کرد: روباه پیر انگلیسی هم‌سو و هم‌آغوش و به عنوان پدر خوانده‌های تروریسم و تکفیری‌ها معلوم شده است و حداقل پاسخ به این عمل این است که سطح روابط با آن ها به نازل‌ترین حد ممکن تنزل یابد.

وی در ادامه پیروزی مقاومت در حلب را تبریک گفت و مطرح کرد: این پیروزی تحقق وعده الهی بود که با این پیروزی وضعیت مقاومت از نظر داخلی و منطقه‌ای بهتر شد.

خطیب نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اضافه کرد: طرح تجزیه و براندازی سوریه با پیروزی مقاومت در حلب از نظر جهانی و بین‌المللی به فراموشی سپرده شد.

متقی‌نیا ضمن اشاره به انتصاب مسؤول جدید بسیج مستعضفین توسط مقام معظم رهبری عرصه حضور بسیج را زمینه‌های علمی، فرهنگی، دفاع از میهن و خدمت‌رسانی به مردم و مصالح کشور دانست.

امام جمعه موقت خرم‌آباد از مسؤولان خواست که توجه بیشتری به اقشار محروم جامعه داشته باشند و ضمن هشدار به برخی از سازمان‌های خدمت‌رسان گفت: در برخی از سازمان‌هایی که مسؤولیت خدمت‌رسانی به مردم را دارند، یک منکر به رویه تبدیل شده است که ما هشدار می‌دهیم، این نگاه، مدیریت و تدبیر با نظام انقلاب اسلامی تناسب ندارد.

وی افزود: چرا وقتی دو تا مسؤول با هم اختلاف پیدا می‌کنند، باید حقوق چند ماهه کارکنان زحمتکش پرداخت نشود، چرا این مسؤول به خودش جرات می‌دهد، لجبازی کند و با مسائل اقتصادی و مالی یک خانواده بازی کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در پایان تاکید کرد: این مسائل هیچ نسبتی به انقلاب اسلامی ندارند و چرا مسؤلان این خبر را می‌شنوند و خود را به نشنیدن می‌زنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.