ساری- امام جمعه ساری برجام را از ابتدا ناکارآمد خواند و از دولت خواست با همراهی مردم و هدایت مقام معظم رهبری از مشکلات عبور کند.

برجام از ابتدا ناکارآمد بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: با اتکا به خود، این بار هم سیلی محکمی به استکبار خواهیم زد.

وی با بیان اینکه دولت با حمایت مردم و هدایت رهبری، این برهه از زمان را نیز پشت سر می گذارد، اضافه کرد: از مشکلات عبور خواهیم کرد و فشارها کارساز نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در رابطه با برجام، سه سال از وقت کشور گرفته شد، خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام قوای سه گانه در سایه رهبری می تواند همه توطئه ها را خنثی کند.

آیت الله طبرسی پیروزی های اخیر سوریه را تبریک گفت و رمز موفقیت مردم این کشور را مقاومت و وحدت خواند.

وی با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خواستار وحدت بیش از پیش مسلمانان و عزت اسلام شد و افزود: امروزه نبض خاورمیانه در دست مسلمانان است.

امام جمعه ساری گردشگری را از پایه های اقتصاد مقاومتی در مازندران خواند و خواستار ایجاد و توجه به زیرساخت های گردشگری در استان شد.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی خطبه هایش، از دولتمردان درخواست کرد که وعده های داده شده به باغداران را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه درآمد اصلی مردم مازندران کشاورزی و باغداری است، تاکید کرد: با حمایت از این قشر می توان تحقق حمایت از تولید ملی را شاهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.