سرمربی تیم فوتبال میلان با تمجید از خط دفاعی تیم آتالانتا تاکید کرد برای شکست این تیم نیاز به شانس دارد.

اعتراف سرمربی میلان در آستانه بازی با آتالانتا/ ما نیاز به شانس داریم!

به گزارش قدس آنلاین، میلان در رتبه سوم جدول قرار دارد و با توجه به بازی رم و یوونتوس، شانس خوبی برای نزدیک شدن به صدر دارد. 

مونتلا سرمربی تیم میلان در این باره گفت: همیشه باید اصول بازی ما در جریان مسابقه حفظ شود. زمانی که کوچکا در زمین باشد، ما می توانیم از توپ های بلند نیز استفاده کنیم که در فصل جاری بارها این اتفاق رخ داده است. هر چقدر گزینه های بیشتری وجود داشته باشد قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

وی یادآور شد: در چند سال اخیر، دوم تیم رم و آتالانتا در زمینه پروش جوانان بسیار موفق بوده اند و آتالانتا از دفاع یارگیر بسیار خوبی برخوردار است. بازی برابر آنها همانند یک دوئل خواهد بود. برای شکستن سد دفاعی جریف در طول بازی باید کمی خوش شانس باشیم و نباید هرگز تعادل دفاعی خودمان را از دست بدهیم.

سرمربی تیم میلان تاکید کرد: کارلوس باکا و بوناونتورا می توانند بازی می کنند و من بسیار خوشحالم که آنها به شرایط بازی رسیده اند زیرا بازیکنان بسیار مهمی در میلان هستند. لوکاتلی نیز دیروز کمی خسته به نظر می رسید و من در مورد شرایط او با کادر پزشکی مشورت خواهم کرد. به بازیکنان جانشین نیز فکر کرده ام اما در حال حاضر نمی خواهم در مورد اینده پیش بینی کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.