اصفهان- نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش درمان شهر قهدریجان نیازهای مردم برآورده نشده زیرا کیفیت ساختمانی که احداث شده برای درمان مناسب نیست و حتی یک تخت حمل نیز در آن دیده نمی شود.

مرکز درمان شهر «قهدریجان»حتی فاقد تخت حمل بیمار است

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهارکرد: سال گذشته ساخت بیمارستان شفای کلیشاد و سودرجان بعد از ۲۵ سال به پایان رسید اما مردم از کمبود پزشک در اورژانس و بخش های مختلف این بیمارستان گلایه مند هستند.

وی تاکید کرد: بخش پیربکران با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت هیچگونه امکانات بهداشتی و در مانی ندارد، در حالی که وجود یک مرکز درمانی نیاز اصلی بخش پیربکران است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: انتظار می رود وزارت بهداشت نسبت به افزایش کادر پزشکی این بیمارستان رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم بخشی از بیمارستان شفا تخصصی شود تا بتواند از مرکز استان هم بیمار پذیرش کند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی ادامه داد: در بخش درمان شهر قهدریجان نیز نیازهای مردم برآورده نشده زیرا کیفیت ساختمانی که ساخته شده برای درمان بستر مناسب نیست و حتی یک برانکارد هم در آن دیده نمی شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه شهر قهدریجان با داشتن ۳۵ هزار نفر جمعیت هنوز فضای فیزیکی مناسبی در بخش  درمان ندارد، خاطرنشان کرد: البته برای برای توسعه درمانگاه شهر پیربکران یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امکان درمان بیمارانی که با برخی مراقبت های اولیه بهبود می یابند، فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرهای زازران و ایمانشهر مردم  فضایی را به عنوان مرکز درمانی ساخته اند اما بیمارستان علوم پزشکی تجهیز آن را تقبل نمی کند، گفت: مسؤولان معتقدند چون این شهرها در فاصله ۶ کیلومتری فلاورجان هستند نیازی به تجهیز آنها نیست و اینگونه بی توجهی خود را توجیه می کنند.

وی اضافه کرد: حتی گاهی به بخش خصوصی امکانات و مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه را هم نمی دهند که این خود اجحافی بزرگ درحق مردم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.