کاشان- مراسم نکوداشت ۱۰۰سالگی آموزش و پرورش کاشان روز شنبه با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مراسم نکوداشت ۱۰۰سالگی آموزش و پرورش کاشان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد بیان کرد: خوشبختانه کاشان در خیر جمعی سابقه زیادی دارد و فرهیختگان زیادی از جمله سهراب سپهری و غیاث الدین جمشید را تربیت کرده است.

علی ربیعی آموزش در مدرسه و دانشگاه ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: به رغم این که تعداد دانشجویان زیاد است ولی اشکال ما نبود جهت دهی و همسان سازی با شرایط حاضر جامعه امروزمان است.

وی ادامه داد: متاسفانه بر اساس آمارها بیشترین طلاق ها در کشور در چهار سال اول زندگی اتفاق می افتد که در گذشته بیشترین علت آن فقر و اعتیاد بود ولی امروز نبود مدارای اجتماعی است.

وی بیان کرد: با گسترش مهارت های زندگی اجتماعی می توانیم یاد گیریم در کنار هم بهتر زندگی کنیم و آمار طلاق را با افزایش این مهارت کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: آموزش در مدرسه، آموزش مهارت زندگی اجتماعی و گسترش مهارت های فنی سه آموزش اصلی است که نیاز اصلی جامعه امروز ما به شمار می رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه گسترش مهارت های فنی و حرفه ای از نیازهای امروز جامعه است گفت: اگر جامعه می خواهد خوشبخت باشد باید این سه بعد را پرمحتوا تر و غنی تر کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.