کاشان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمار اشتغال امسال را در سطح خرد قابل توجه دانست و گفت: مشکل این است که نرخ مشارکت افزایش یافته که باعث افزایش نرخ بیکاری می شود.

افزایش نرخ مشارکت باعث افزایش نرخ بیکاری می شود
به گزارش قدس آنلاین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کاشان گفت: این تعداد شغل با همکاری بنیاد برکت ، بسیج ،تعاون ، فنی حرفه ای و موسسه کارآفرینی امید ، بنیاد مستضعفان ایجاد شده است.
علی ربیعی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به بنگاه های کوچک و متوسط افزود: با برنامه ریزی مناسب ، بیشترین اشتغال در بنگاه های ۱۰ نفره بوده است.
وی آمار اشتغال امسال را در سطح خرد قابل توجه دانست و گفت: مشکل این است که نرخ مشارکت افزایش یافته که  باعث افزایش نرخ بیکاری می شود.
ربیعی علت افزایش نرخ مشارکت را افزایش دانشجویان فارغ التحصیل و امید افراد جویای شغل برشمرد وافزود : سال گذشته  نیز بیش از ۷۰۰ هزار شغل در حوزه تعاون ایجاد کردیم که با تلاش هم افزایی نهادهای مختلف است.
 وی  با اشاره به تصویب طرح تسهیل قوانین در شورای عالی اشتغال افزود: با تصویب این قوانین ، افراد مهارت آموزی خود را در محیط واقعی تجربه  می کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با اشاره به افزایش دو و نیم درصدی افراد جویای کار در کاشان گفت: مسئولان کاشان می توانند با یک حرکت بنیادی ۲۰ هزار شغل در حوزه گردشگری ایجاد کنند و هم چنین با ایجاد صنایع بسته بندی در کنار کشاورزی باعث اشتغال بیشتر شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.