ایلام - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: برای اولین بار یک روشندل ایلامی توانست در مسابقات قرآنی مدهامتان( بخش خواهران ) به مقام دوم دست پیدا کند.

روشندل ایلامی به مقام دوم مسابقات قرآنی دست یافت

 به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی چراغی پور پیش از ظهر یکشنبه اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد در استان قم و در رشته‌های مختلف در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی افزود: خانم مریم شفیعی از روشندلان ایلامی در رشته حفظ کل قرآن کریم، در این دوره از مسابقات توانست برای اولین بار، مقام دوم رشته حفظ کل قرآن کریم را در بخش خواهران کسب کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه در مرحله استانی این جشنواره  ۳۵۰ نفر حضور داشتند، یادآور شد: با آراء داوران ۵ نفر برتر این جشنواره برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

علی چراغی پور بابیان اینکه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان روز گذشته در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر قم برگزار شد، خاطرنشان ساخت: مراسم تجلیل از این بانوی حافظ کل قرآن کریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در طول هفته جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.