دیپلمات‌های بین المللی اعلام کردند، شورای امنیت قرار است امروز یکشنبه درباره پیش‌نویس پیشنهادی فرانسه درباره حلب و بویژه اعزام ناظران بین‌المللی به این شهر سوریه رأی گیری کند.

شورای امنیت امروز درباره اعزام ناظران سازمان ملل به حلب رأی‌گیری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، دیپلمات‌های بین‌المللی اعلام کردند، شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز یکشنبه درباره پیشنهاد فرانسه در خصوص اعزام ناظران بین‌المللی به شهر حلب به منظور نظارت بر خروج غیرنظامیان از این شهر سوریه و همچنین حفاظت از آنها رأی‌گیری کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، نشست شورای امنیت در رابطه با پیش نویس قطعنامه پیشنهادی قرار است ساعت ۱۰ صبح به وقت نیویورک برگزار شود. این نشست با وجود مخالفت روسیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، فرانسه روز جمعه پیش نویس این قطعنامه را در میان اعضا توزیع کرد و درباره تشدید بحران انسانی در شهر حلب هشدار داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که ارتش سوریه کنترل کامل شهر حلب را بر عهده گرفته است اما گفته که عملیات در این شهر همچنان ادامه دارد.

علاوه براین تا کنون چندین گروه از افراد مسلح که تسلیم شده و سلاح‌های خود را زمین گذاشته‌اند و همچنین غیرنظامیان از این شهر سوریه خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.