شیراز- دومین مرکز سرطان شناسی فارس در بیمارستان تخصصی شریعتی فسا به بهره برداری رسید.

 دومین مرکز سرطان شناسی فارس افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین، مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: برای راه اندازی این بخش که ۱۵ تخت تخصصی دارد، بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و پیش بینی می شود ماهانه بیش از ۱۵۰ نفر به این مرکز مراجعه کنند .
عسکری افزود: معاینه بیماران مبتلا به سرطان هر روز در این بیمارستان انجام می شود و تجهیزات و ابزار مورد نیاز شیمی درمانی و همچنین داروهای شیمی درمانی که برای تزریق بیماران سرطانی مورد نیاز است در داروخانه این مرکز درمانی ارائه می شود.
وی گفت: در این بخش یک متخصص آنکولوژی و پرستاران متخصص در زمینه شیمی درمانی فعالیت می کنند و هزینه خدمت رسانی به بیماران بر اساس تعرفه دولتی است.
عسکری افزود: این چهارمین بخش تخصصی است که در این بیمارستان به بهره برداری می رسد و علاوه بر بخش تخصصی آنکولوژی، بخش های دیگری مانند اتفاقات ،اعصاب و روان ،عفونی و مراکز سنگ شکن ،ام آر آی ،دیالیز، سی تی اسکن ، ماموگرافی نیز در این بیمارستان برای خدمات رسانیبه بیماران فعال است .
وی گفت: با راه اندازی بخش تخصصی آنکولوژی یا سرطان شناسی و شیمی درمانی در بیمارستان شریعتی فسا علاوه بر خدمات رسانی به بیماران شهرستان فسا، بیماران شرق فارس نیز از خدمات آن بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.