روزنامه «الوطن» عمان در سرمقاله خود تأکید کرد واژه حلب و بازگشت آن به محدوده دولت سوریه، توفان توطئه دسیسه پردازان را بی اثر کرد.

روزنامه الوطن: ائتلاف طوفان توطئه، در سوریه پیروز نخواهد شد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری شبستان؛ روزنامه «الوطن» عمان در سرمقاله خود با عنوان «ائتلاف طوفان توطئه در سوریه پیروز نخواهد شد» نوشت: واژه حلب و بازگشت آن به محدوده دولت سوریه ضربه ای سهمگین برای تروریسم و توطئه گران و برنامه های آنان در تقسیم سوریه وارد می کند و نشانگر «زیان استراتژیک» آنان است چرا که بازگشت حلب به آغوش سوریه، نیرنگ واشنگتن و نسل نظامی جدید آن را که در گروه های تروریستی چون «داعش» و «جبهه النصره» تجسم یافته است، از بین برد.  

واشنگتن تلاش کرد تا برای جبران خسارت خود، با مسلح کردن «داعش» به تجهیزات نظامی و اطلاعاتی در ازای توقف اجرای نمایشش در استان رقه به شهر پالمیرا حمله کند.  

طوفان ائتلاف توطئه با نابودی هزاران و چه بسا میلیونها نفر نتایجی آنی کسب کرد و فساد و ویرانی های فراوانی به بار آورد اما هرگز موفق به پیروزی نشده و نمی تواند اعتقاد مردم  به آزادی خود و استقلال در تصمیم گیری را از بین برد، چرا که این ملت با هر میزان فداکاری، مبارزه برای نجات و آزادی را که دور از دسترس نیست، متوقف نخواهد کرد... د. آری این همان ملت سوریه است که در خاک حلب بر این حقیقت تاکید کرد.

مردم سوریه، تاجران جنگ، حقوق بشر و نیز دوروئی آنان در مورد روش ها و رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف انسانیت و فطرت سالم بشری از سوی گروه های تروریستی به سرکردگی گروه تروریستی جبهه النصره در نواحی شرقی حلب که به جهنمی سوزان برای شهروندان سوری تبدیل شده بود، را رسوا کردند.

این روزنامه به تلاش های مکرر توطئه گران از طریق شورای امنیت سازمان ملل متحد و گاهی از طریق سیستم رسانه ای و ارتش الکترونیک آن اشاره کرد که با ترکیب عکس ها و صحنه های گوناگون به مردم ساده لوح و فریب خورده و نیز مردم بی فرهنگ و بی فکر چنین نمایش داد که برگرفته از حقایق حلب است حال آنکه حقیقت این تصاویر و صحنه های ترسناک و دردآور برگرفته از جنایت های شنیع خود آنان در یمن، عراق، افغانستان و سوریه است.

در پایان این مقاله، به اقدامات گروه های تروریستی در تخریب کارخانه های حلب، تفکیک ابزارهای آن و فروش آنها به منظور توقف نبض زندگی، با این گمان اشتباه خود و اربابانشان که با توقف زندگی در این شهر، دولت سوریه را نابود کرده و به موفقیت برنامه های توطئه گرانه خود سرعت می بخشند، اشاره کرده است؛ اما ناامید گشته و کینه آنان به خودشان بازگشت و آتش تروریسمشان که در منطقه و در سوریه شعله ور کردند، دامن خود آنان را خواهد گرفت تا بر ویرانه های آن نقشه های خود را ترسیم کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.