قم- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از آذرماه سال گذشته در برخی مناطق مرزی پزشک پول نگرفته و ۱۱ میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان نیز بدهکاریم و این موضوع سبب شده نتوانیم پول پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.

۱۱ هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم/ وحدت حوزه و دانشگاه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح دوشنبه در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به ایشان اظهار داشت: در شهر قم بااینکه باید حداقل ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی داشته باشیم در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است در این دولت حداقل ۸۰۰ تخت بیمارستانی تحویل مردم می‌شود و نزدیک به ۳۵۰ تخت بیمارستانی را با کمک خیران می‌سازیم و همچنین در مسجد مقدس جمکران نیز بیمارستانی ساخته می‌شود که در صورت ساخته‌شدن آن ظرفیت خوبی در استان شکل می‌گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعالیت‌های خوبی در عرصه بهداشت انجام‌شده و به ازای هر ۳ هزار نفر یک مرکز سلامت داریم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی مانند سلامت جزء بخش‌های هزینه‌ای است و خود رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای دارد و دولت معتقد است که مشمولیت یارانه در بخش طرح تحول نظام سلامت است.

وی بیان کرد: امام راحل تلاش بسیاری در دو بخش وحدت حوزه و دانشگاه و رابطه میان دولت و ملت کردند و مقام معظم رهبری نیز بر این بخش تأکید داشتند و دولت برآمده از ملت است و باید حامی دولت بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر حمایت از دولت گفت: دست‌های پنهانی در حال کمرنگ کردن نقش دولت هستند، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی خارج از دایره شرع و انصاف به این اصل آسیب می‌زند و رئیس دولت مشروع است و مسئله این است که چرا باید این حرکات باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی با دولت و شخص مخالف هستند اصل و اساس خدمت و کل نظام را زیر سؤال می‌برند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: از آذرماه سال گذشته در برخی مناطق مرزی پزشک پول نگرفته و ۱۱ میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان نیز بدهکاریم و این موضوع سبب شده نتوانیم پول پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید در قم بیمارستان ویژه بانوان ساخته شود که پرسنل آن خانم باشند و در صورت موافقت بیمارستان مسجد مقدس جمکران را ویژه بانوان قرار می‌دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.