برنامه تلویزیونی «همیشه خونه» بر محوریت اسناد و گزارش‌های آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها هر شب به روی آنتن می‌رود.

ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی با سری جدید برنامه «همیشه خونه»

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صحافتهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «همیشه خونه»؛  پیرامون تولید و  جزئیات این برنامه تلویزیونی گفت: «همیشه خونه» عنوان برنامه‌ای با مضمون اجتماعی است که به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی در ساعات پایانی هر شب برای خانواده‌های ایرانی به روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.  

وی ادامه داد: این برنامه، خانواده محور و متمرکز بر مفاهیم خانوادگی و اجتماعی، قرار است اعضای خانواده‌های ایرانی بخصوص جوانان را برای حضور در جامعه و برخورد با اتفاقات روز آماده کند.  

صحاف در خصوص ساختار و بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی بیان کرد: «همیشه خونه» با ساختاری ترکیبی بخش‌های مختلفی چون: اطلاع رسانی، گفتگو های کارشناسی، نمایش و حضور خانواده‌ها را در خود جای داده است و هرشب به یکی از دغدغه‌های اجتماعی روز جامعه می‌پردازد.  

وی درباره جزئیات بخش کارشناسی این برنامه اظهار داشت: برخلاف دیگر برنامه‌های تلویزیونی، بخش کارشناسی ما در قالب آیتمی جدا با پرداختن به موضوعات روز جامعه و گفتگو با کارشناسان مباحث را به مخاطبان منتقل می‌کنیم.  

صحاف افزود: در کنار مباحث کارشناسی، مجریان برنامه امیر منوچهری و همسرش مریم جولینی به عنوان یک خانواده موفق در استودیو با مهمانان به گفتگو می‌پردازند و اجرای قسمت نمایشی را برعهده گرفته‌اند.  

وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی «همیشه خونه» براساس اسناد و گزارش‌های آسیب‌های اجتماعی کشور تهیه و تولید شده‌ است، درخصوص محتوای این برنامه تاکید کرد: نوآوری درکنار به روز بودن محتوای برنامه و همچنین اسناد و گزارش‌های رسیده از وزارت کشور با مضمون آسیب‌های اجتماعی باعث شد تا با برنامه «همیشه خونه» مهمان خانه خانواده‌ها باشیم.  

صحاف در پایان درخصوص پخش «همیشه خونه» از شبکه آموزش گفت: این برنامه هرشب ساعت ۲۱ با اجرای یک زوج هنرمند و کارشناسی الهه تبریزی، محمد برجعلی، مرتضی اسماعیلی و رفیع جواهری به روی آنتن می رود.  
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.