یاسوج- ۲ هزار و ۸۸ واحد مسکن مهر تا شب عید امسال به متقاضیان کهگیلویه وبویراحمد تحویل داده می شود.

بیش از۲ هزار خانوار تا شب عید خانه دار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموعه پنج هزارو ۱۲۷ واحد مسکن مهر در استان داریم که تاکنون هزار و ۸۱۴ واحد آن تحویل داده شده است و دو هزار و ۸۸ واحد آن نیز تا شب عید امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.

دکتر محمدعلی علیمردانی در این برنامه ضمن درخواست از دستگاه های خدمات رسان برای تسریع در نصب انشعابات مسکن مهر، از مردم نیز خواست تا هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش طول بزرگراه‌های استان را ۱۰۹ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۲ کیلومتر مسیر چهار خطه در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی استان در حال اجرا است که بخشی از این طرح‌ها امسال تکمیل می‌شود و برخی نیز در سال آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص موضوع آزادراه گفت: در این بخش پیگیر اتصال شهر یاسوج به آزاد راه شیراز- اصفهان هستیم که خوشبختانه توانستیم از وزارتخانه مجوز مطالعات اولیه و امکان سنجی را بگیریم.

علیمردانی به عملیات اجرایی ۸۹ کیلومتر راه اصلی در همه شهرستانهای استان اشاره کرد و افزود: از طرح های مهم کشور محور ارتباطی پاتاوه-  دهدشت است که خوشبختانه اعتبارات خوبی در سفر هیئت دولت به این طرح اختصاص داده شد.

وی در ادامه به طرح ساخت پل سوم بشار یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات عدیده ای از جمله تملک، انتقال تاسیسات زیربنایی و اعتبار باعث ایجاد تاخیر در روند اجرایی این طرح شده که خوشبختانه با همت استاندار و مجمع نمایندگان استان و مساعدت وزارت راه و شهرسازی توانستیم گشایشی خوب در این حوزه ایجاد کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان درباره راههای روستایی نیز گفت: عملیات اجرایی روکش، بهسازی و ساخت ۴۸۵ کیلومتر راه روستایی در دست اجراست.

علیمردانی همچنین به پیشرفت ۸۴ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج اشاره و ابراز امیدواری کرد طبق برنامه زمان بندی شده تا هفته دولت سال ۹۶ آماده بهره برداری شود.

وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت را به ترتیب  ۶۸ و ۸۵ درصد اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.