جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملتی که زیر بار سلطه نمی‌رود و با آن در تقابل است برای رسیدن به این منظور باید قطع وابستگی و اقتدار را مد نظر قرار داده و در جهت رسیدن به آن تلاش کند.

ملت ایران زیر بارسلطه نمی رود/قطع وابستگی راباید مد نظر قرار دهیم

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ موسوی، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در  نخستین جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح که صبح امروز در سالن اجتماعات کوثر ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: علمی موجب عزت و اقتدار می شود که از دل استعدادهای ملت بجوشد.

وی آرمان‌خواهی را از شاخصه‌های ایرانیان خواند و گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران آرمان‌خواهی در مسیر الگو شدن برای جهانیان است. ملتی که خواهان تمدن اسلامی با تمام ویژگی‌های ناب آن می باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: ملتی که زیر بار سلطه نمی‌رود و با آن در تقابل است برای رسیدن به این منظور باید اتکا به خود، قطع وابستگی و اقتدار را مد نظر قرار داده و در جهت رسیدن به آن تلاش کند.

امیر موسوی در ادامه گفت: رسیدن به این اقتضائات بستگی به علم و دانش دارد. البته نه علم وارداتی که هر وقت خواستند تحریم‌اش کنند. بلکه علمی که نافع باشد و از دل استعدادهای ملت بجوشد و به همراه خود عزت و اقتدار به وجود آورد و چنین علمی حاصل نمی‌شود مگر با همت پژوهشگران متعهد و آرمان‌خواه.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: پژوهشگران و نخبگان متعهد ما همواره باید آرمان‌خواهی را در درون خود شعله‌ور و زنده نگاه دارند.

شایان ذکر است جشنواره دانش‌ و پژوهش نیروهای مسلح با هدف ایجاد بستر برای گفتمان فرهیختگان علمی نیروهای مسلح در راستای شتاب نهضت علمی، ایجاد زمینه‌های انگیزشی و حمایتی برای اقدام به پژوهش و نوآوری و همچنین تقویت اعتماد و باورهای مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح به قابلیت‌های مراکز پژوهشی، برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.