رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی راحت ننشسته است، گفت: در قضیه هسته ای دیدیم که اینها قابل اعتماد نیستند؛ چرا که پای حرف خود نایستادند.

استکبار جهانی در قضیه هسته ای پای حرف خود نایستاد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در غرب کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان تجلیل از مردانگی، مروت و ایثارگری است.

وی با بیان اینکه ما در قبال رزمندگان، پیشکسوتان و شهدا مسئولیت داریم و باید آنان را ارج نهیم، گفت: باید فرهنگ ایثارگری و شهادت را حفظ کنیم و روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در بین عموم جامعه به ویژه جوانان ترویج دهیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز جنگ نظامی نداریم، اما دشمن جنگی پیچیده تر به عنوان شبیخون فرهنگی را علیه ما آغاز کرده، گفت: جنگ امروز ما به مراتب پیچیده تر و دشوار تر از جنگ نظامی دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: باید خیلی مواظب باشیم، چراکه دشمن می خواهد از طرق مختلف فرهنگ ما را از بین ببرد. ترویج فساد و فحشا کند، ناامیدی به آینده کشور در بین جوانان راه بیاندازد. مسئولان نظام را تضعیف کند، رکن اصلی نظام یعنی ولایت فقیه را تضعیف کند، بی بندو باری را ترویج دهد و مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد که همه این موارد از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمن است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید خیلی مراقبت کنیم که از این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی پیروز و سربلند خارج شویم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی راحت ننشسته است، گفت: در قضیه هسته ای دیدیم که اینها قابل اعتماد نیستند؛ چرا که پای حرف خود نایستادند و همانگونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از همان اول بارها تذکر دادند نمی توان به آنها اعتماد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.