۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 484793

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که هافبک این تیم در صورت جدایی از جمع سرخپوشان فقط به تیم‌های خارجی خواهد رفت.

قول رفیعی به قلعه‌نویی چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، ایوب ذوالفقاری ضمن بیان این مطلب در خصوص وضعیت تراکتورسازی پیش از مصاف با نفت و گاز گچساران اظهار داشت: وضعیت همه بازیکنان خوب است و به جز سروش رفیعی که به دلیل محرومیت همراه ما نیست، سایر بازیکنان شرایط خوبی ندارند.

وی در واکنش به این مسئله که نفت و گاز تیمی است که استقلال خوزستان، راه‌آهن و فولاد را حذف کرده و آیا این شگفتی مقابل تراکتورسازی هم رقم خواهد خورد، گفت: بازی‌های حذفی با سایر دیدارها متفاوت است و امکان رخ دادن هر نوع شگفتی وجود دارد. با این حال ما چند سال است که تجربه بازی در جام حذفی را داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد با پیروزی در این بازی به مرحله بعدی صعود کنیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی قصد جدایی از این تیم را دارد و زمزمه‌هایی نیز در خصوص حضورش در پرسپولیس شده است، خاطرنشان کرد: چند وقت است همه در خصوص جدایی سروش صحبت می‌کنند، اما در آخر خودش برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. او با قلعه‌نویی صحبت کرده و گفته است که اگر در ایران بماند تا پایان فصل در تراکتورسازی خواهد ماند.

ذوالفقاری درباره ناراحتی فرزاد حاتمی از برخی هواداران تراکتورسازی که در بازی قبلی به او توهین کرده‌اند، گفت: واقعیت این است هیچ بازیکنی بازیکن دوست ندارد موقعیت‌هایش در بازی خراب شود و فرزاد حاتمی هم مثل همه بازیکنان در حال تلاش برای تیم است. حالا در این بین نه همه هواداران، بلکه تعدادی تماشاگرنما توهین‌هایی می‌کنند که نباید از این اتفاقات ناراحت شد، چون هواداران واقعی تراکتورسازی به بازیکنان خود توهین نمی‌کنند. فرزاد هم بازیکن خوب ماست که از صبح تا شب برای تیم زحمت می‌کشد. یک بازی روز بازیکن است و می‌بینید که فرزاد چگونه مقابل استقلال گلزنی کرد و یک بازی هم روز بازیکن نیست و موقعیت خراب می‌شود. قرار نیست بازیکن در همه بازی‌ها گل بزند و هواداران هم باید به کل تیم توجه کنند نه یک نفر. فوتبال ورزش گروهی است و اگر برنده شویم تیم برنده شده و اگر هم بازنده شویم تیم باخته است. فرزاد تنها بازیکن ما نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.