مشهد- شهردار مشهد گفت: ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در کلانشهر مشهد به هیچ وجه برای فعالان بخش خصوصی در حوزه اقامت هیچگونه مشکل و مانعی به وجود نخواهد آورد.

ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد مشکلی برای بخش خصوصی ایجاد نمی کند

به گزارش قدس آنلاین، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری از زائرسرای ارزان قیمت «کرامت» ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشهد بر اساس برنامه ریزی هدفگذاری شده تلاش می شود به صورت هتلینگ و استفاده از تخت بتوان گنجایش هر شب اقامت در مشهد را برای زائران به ۳۰ هزار نفرشب در شهر مقدس مشهد برسانیم.

وی به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله مستضعف نوازی تاکید و بیان کرد: در این راستا مجموعه شهرداری و فعالان حوزه ساخت زائرسراهای ارزان قیمت تمام تلاش خود را جهت تامین رفاه و آسایش هر چه بیشتر مستضعفان و محرومان بکار می گیرند.

شهردار مشهد گفت: تاکنون از سوی شهرداری این کلانشهر پروانه رایگان ساخت برای ۲۲ هکتار زائرسرای ارزان قیمت صادر شده است.

وی افزود: این میزان صدور پروانه ساخت رایگان بر روی زمین هایی است که بطور رایگان از سوی شهرداری مشهد برای بنای زائرسرا تخصیص یافته است.

مرتضوی ادامه داد: به این ترتیب سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آورده شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد برای مجموعه زائرسراهای ارزان قیمت در این کلانشهر است.

وی خاطرنشان کرد: زائرسرای «کرامت» دومین زائرسرای ارزان قیمت ملی است که در مشهد به بهره برداری می رسد.

شهردار مشهد تاکید کرد: ساخت این زائرسراها در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدایت امام جمعه مشهد انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.