آخرین روز پاییز با تعطیلی گسترده مدارس استان آذربایجان‌شرقی همراه شد.

مدارس آذربایجان‌شرقی در آخرین روز پاییز تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین،  اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه‌ای لیست کامل شهرهایی ‌که مدارس آن به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز سه شنبه ۳۰ آذر تعطیل است، را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، نواحی پنجگانه تبریز در شیفت صبح مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد.

در شهرستان‌های ملکان‌، سراب و نظرکهریز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

در شهرستان چاراویماق‌ کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان هشترود هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره‌ی اول و دوم در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان عجبشیر مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می‌گردد.

در مراغه مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری تعطیل اعلام می‌گردد و مدارس مقاطع دوره‌ی اول و دوم متوسطه مناطق شهری راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان بناب‌ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شد.

همچنین در شهرستان اسکو، شهرجدید سهند و بخش ابلخچی ‌مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد و مدارس مقاطع دوره‌ی اول و دوم متوسطه مناطق شهری راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

در بخش مهربان بارش برف مدارس کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل کرد.

در شهرستان آذرشهر ‌مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری آذرشهر و ممقان از ساعت ۹ صبح شروع می‌شوند. مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی منطقه آذرشهر از ساعت ۹ صبح شروع می‌شوند.

در بخش خسروشاه ‌مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد و بقیه مقاطع (متوسطه دوره‌ی اول و دوم) راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

صوفیان‌ مدارس کلیه  مقاطع مناطق شهری و روستائی راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در بخش تیکمه داش‌ مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌گردد.

در شهرهای جلفا و بستان آباد مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌گردد.

شهرستان شبستر و تسوج ‌مدارس پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

اما در خواجه‌ مدارس مقاطع مختلف تحصیلی فقط مناطق روستائی راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در هریس هم ‌مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام شده و مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در مرند هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می‌گردد.

کلیه مدارس استثنائی در تمامی مقاطع در تبریز و شهرستان‌هایی که مدارس ابتدایی آنها تعطیل اعلام شده است، نیز تعطیل خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.