۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 485092

تأکید سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به برپایی اردو در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر شاید مقصد این تیم را از دبی به مسقط تغییر دهد.

احتمال برپایی اردوی تیم ملی در مسقط عمان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، با وجود رایزنی‌های فدراسیون فوتبال ایران و اصرار کی‌روش برای دیدار با مراکش که یکی از بهترین تیم‌های قاره آفریقاست، هنوز تکلیف اردوی ایران در امارات و بازی دوستانه با مراکش مشخص نشده است.

یک مقام فدراسیون فوتبال در این زمینه اعلام کرد که احتمال برگزاری اردوی امارات بالا رفته بود، اما برخی اتفاقات در تصمیم‌گیری نهایی تأثیرگذار خواهد بود. با این حال هنوز رایزنی در این مورد ادامه دارد.

در واقع با وجود آنکه مراکش در محل اردوی خودش در امارات «ورزشگاه العین» می‌خواهد میزبان ایران باشد، اما به هر حال حضور در کشور امارات در حالی که روابط مطلوب نیست کار را گره زده است. از سوی دیگر بعید است مسئولان تیم مراکش که باید بلافاصله بعد از اردو به جام ملت‌های آفریقا بروند بپذیرند که از دبی به مسقط بیایند و مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرند.

در این سوی میدان کی‌روش اما این بازی را می‌خواهد. او اعلام کرده که این بهترین بازی برای محک زدن جوان‌های تیم ملی است و با وجود نبودن لژیونرها برای آزمون جوان‌ترها بسیار مهم است و موج دوم تیم ملی را آماده و با تجربه نگه می‌دارد.

در واقع با وجود اصرار کی‌روش اما تاکنون تکلیف بازی با مراکش و اردوی ایران مشخص نشده است. هر چند کی‌روش اعلام کرده حتماً به اردو و یک دیدار خوب برای تیم ملی ایران نیاز دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.