سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه این جبهه حتما در انتخابات کاندیدا خواهد داشت، گفت: ما همه گزینه‌های خود را به ائتلاف معرفی خواهیم کرد و زمانی که ائتلاف روی یک نفر به اجماع برسد ما نیز از او حمایت می‌کنیم.

جبهه پیروان در انتخابات ۹۶ کاندیدا خواهد داشت/ جبهه انقلاب در نهایت از نامزد ائتلاف حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی روز پنجشنبه تاریخ دقیق همایش جبهه پیروان مشخص می‌شود، اظهار داشت: این همایش به احتمال زیاد آخر دی ماه و پس از دعوت از دبیران سراسر کشور و انجام کارهای تشکیلاتی برگزار خواهد شد.

سجادی تصریح کرد: جبهه پیروان کاندیدایی را فعلا معرفی نمی‌کند و از این رو آقای باهنر گفته است که من کاندیدا نیستم.

سخنگوی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه جبهه پیروان حتما کاندیدا خواهد داشت به برگزاری ائتلاف اصولگرایان طی روزهای آینده اشاره و خاطرنشان کرد: ائتلاف نیروهای انقلاب با همت و محوریت جامعه روحانیت شکل می‌گیرد و همه احزاب و تشکل‌ها کاندیداهای خود را به ائتلاف معرفی خواهند کرد که در آنجا بررسی و در نهایت به یک کاندیدا می‌رسند.

وی با تاکید براینکه جبهه انقلاب باید به اجماع برسد و نباید مانند انتخابات قبل آرا متفرق و تقسیم شود، تصریح کرد: در حال حاضر از بین احزاب جبهه پیروان فقط موتلفه اسلامی، آقای میرسلیم را به شورای مرکزی معرفی کرده است.

سجادی در پایان افزود: ما همه گزینه‌های خود را به ائتلاف معرفی خواهیم کرد و زمانی که ائتلاف روی یک نفر به اجماع برسد ما نیز از او حمایت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.