سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.

همه فحش هایی که به من دادند به خانواده خودشان/ دوره آرسن لوپن بازی تمام شده

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری بعد از برتری 3 بر 2 تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این برد را باید به پسر بهزاد غلامپور تقدیم کنیم که در بستر بیماری است.

وی افزود: برای برد به زمین آمده بودیم و اگر نگاه کرده باشید تمام زمان بازی موقعیت‌های گل ما چند برابر استقلال بود. بهتر بازی کردیم و متأسفانه داور،‌ آقای خورشیدی پس از کار قشنگی که در دقیقه 2 انجام داد و پنالتی درستی گرفت، 120 دقیقه علیه ما سوت زد. او در دقیقه 120 محمد دانشگر را اخراج و در اصل تیم من را برای بازی بعدی قلع و قمع کرد. آقای داور! بازیکن من بعد از بازی شادی گل کرده است.

دایی عنوان کرد: من برای هواداران استقلال احترام قائلم، اما هوادارانی که روی سکوها به من فحش دادند، به پدر، مادر و خواهر خودشان فحاشی کردند. اگر حرفی دارند رودرروی من بگویند. کمیته انضباطی باید این مسائل را ببیند و به آنها ورود کند. محمد خرمگاه در این بازی محروم بود، اما علیرضا منصوریان چند بار از علی چینی خواست که به سمت هواداران برود و به آنها بگوید که فلان کار کنند. سه چهار بار این صحنه را با چشمان خودم دیدم. متأسفانه علیرضا منصوریان کنار خط آنقدر به داور چهارم فشار آورد که در نهایت باعث شد روی داور بازی تأثیر بگذارد و خورشیدی بازیکن من را در دقیقه 120 اخراج کند. دوران «آرسن لوپن بازی‌» تمام شده که عده‌ای را بفرستید که مثلا به من فحش ندهند. اینقدر شو بازی نکنید.دوران شومن بازی تمام شده است.

سرمربی نفت تصریح کرد: متاسفانه با آدم‌هایی که در جریان اصلی قرار دارند کاری نداشته و آنها را جریمه نمی‌کنند و می‌آیند کسانی را محروم و جریمه می‌کنند که افراد درجه 3 و 4 هستند.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: طرفداران استقلال برای من قابل احترام هستند. ما که نمی‌توانیم کار در زمین انجام نداده و به حریف اجازه دهیم که به راحتی دروازه‌مان را باز کند. ما باید در 90 دقیقه کار استقلال را تمام می‌کردیم و 3، 4 گل به آنها می‌زدیم. متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران که دَم از اسلام می‌زند صحنه گل اول استقلال را به طور کامل نشان نمی‌دهد در حالی که این گل در صحنه آفساید به ثمر رسیده است. آقای مزدک میرزایی کمی انصاف داشته باش ما که استقلال و پرسپولیس نیستیم. آقایان بیایید لیگ را تعطیل کنید و ماهی یک بازی برای استقلال و پرسپولیس بگذارید. دلیل ندارد که تیم پرطرفدار برنده شود.

دایی خاطرنشان کرد: داور کنار همه چیز را رها می‌کند و اگر بازی برنمی‌گشت، الان ما حذف شده و استقلال بازی را برده بود. ما امروز طوری بازی کردیم که می‌توانستیم در کل 120 دقیقه 6،7 گل به استقلال بزنیم و خیلی بهتر از آنها بودیم. آقایان از سه هفته پیش  شروع کردند که بگویند زمین ورزشگاه تختی خراب است؛ اگر خراب است برزای چطور گل می‌زند؟  امروز هم دیدید که با یک بازی خیلی خوب استقلال را بردیم و در کل تاکید می‌کنم بهتر از آنها بودیم.

وی راجع به اینکه لیدرها باز هم در فوتبال ایران همه کاره شدند و زمانی سمت وی مشت پرتاب کرده بودند خاطرنشان کرد: من در پرسپولیس و تیم ملی مربیگری کردم و همیشه طوری کار کردم که به کسی اجازه ندادم وارد حریم کاری‌ام شود. خیلی بد است که در بعضی تیم‌ها لیدرها تصمیم‌گیری می‌کنند. حتما جریان لیدر استقلال و درگیری او با سرپرست تیم جوانانش را آقایان شنیدند که پیگیر نشدند، اینها درد فوتبال است نه اینکه گیر بدهیم به موی فلانی و بگوییم چرا باد موی فلان شخص را به آن طرف برد. این اتفاقات است که به فوتبال لطمه می‌زند. فدراسیون باید مستقیم بر این مسئله ورود پیدا کرده و اجازه ندهد احدی وارد فوتبال شود با تصمیمات درست باید به فوتبال ما کمک شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.