کرج- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به وتو نکردن تحریم‌های ایران توسط رئیس‌ جمهور آمریکا بیان داشت: هرچند آمریکا برجام را نقض کرد، اما باز هم اتفاق خاصی در کشور نیفتاده است

مشکل ما تحریم نیست؛مدیریت نادرست است

به گزارش قدس آنلاین، آیت اللهسیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در جمع مسوولان و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج جامعه‌ کارگری البرز با اشاره به اینکه تحریم‌ها تأثیری در ما نداشته‌اند، تصریح کرد: این تأثیر نداشتن به معنای نداشتن مشکلات نیست.

وی افزود: ما از ابتدای تحریم‌ها مشکلات و سختی‌ها را تحمل کرده‌ایم ولی در طول همین دوران جنگ را اداره کردیم و به دستاوردهای فنی بزرگی چون صنعت پهپاد و موشک رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: همه به‌خوبی دریافته‌اند که مشکل ما تحریم نیست، بلکه مدیریت نادرست داشته‌هاست؛ باوجود همین تحریم دیدید که چقدر پول‌های میلیاردی جابه‌جا شد و حقوق‌های چند ده‌میلیونی داده شد که نشان می‌دهد ما منابع و داشته‌های مالی خوبی داریم که متأسفانه از آن‌ها درست استفاده نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ادامه داد: در برجام، داشته‌های اصلی کشور ما از دست رفت و عامل بازدارنده ما در مقابل دشمن، از ما گرفته شد؛ البته توانایی ایجاد دوباره این عوامل در ما هست و دشمنان با علم به همین موضوع، حذف دانشمندان و قوای فکری کشور را نیز در دستور کار قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی داشته‌ها و عوامل ایجاد این داشته‌ها، هر دو از بین بروند، آن‌وقت باید پاسخگوی دفاع دشمن از قصاص نکردن قاچاقچی‌ها و قاتلان و یا بی‌بندوباری در اجتماع، به بهانه‌ حقوق بشر باشیم و آرام‌آرام و بدون جنگ و خونریزی شکست می‌خوریم.

دشمن برای تکمیل چرخه‌ هجوم خود، در عین حمله به باورها و تخریب آن‌ها، با اتهام تندروی و افراط، بسیج را هم تخطئه می‌کند تا خط مدافع و محافظ را از میان بردارد.

وی تأکید کرد: در این فضا باید بصیرت و آگاهی به زمان داشت و در چرخه‌ نفوذ دشمن حرکت نکرد؛ باید روش‌های نفوذ او و روش مقابله با این نفوذ را شناخت که در اصطلاح «جهاد کبیر» نامیده شده و جزو وظایف اصلی مردم در این زمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.