شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت نفت به جای رسیدگی به مشکلات با توجیهات غلط وقت کشی کرده و پاسخ گوی مشکلات به وجود آمده ناشی از نشت نفت در محیط زیست نیست.

وزارت نفت وقت کشی می کند/ترکیدگی لوله نفت آب را آلوده کرد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار چهارمحال و بختیاری عصر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات نفتی منطقه سرخون با حضور سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت،با بیان اینکه آب شرب، کشاورزی و آب مجتمع های پرورش ماهی از چشمه ی سرخون تأمین می شود، افزود: کشاورزی و دیگر فعالیت ها در منطقه سرخون با ترکیدن لوله نفت دچار خساراتی شده است.

قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه در منطقه سرخون حدود ۵۸ کارگاه پرورش ماهی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد:طی چند روز اخیر بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان صرف تأمین آب شرب این منطقه شده است و مشکلات این بخش نیز به حکم قضایی مرتبط شده است.

سلیمانی تصریح کرد: با وجود جلسات متعدد با مسئولین متأسفانه در ۵ سال اخیر هیچ کدام از مشکلات آب شرب استان حل نشده است.

وی تأکید کرد: در چند روز گذشته شاهد آسیب خط لوله انتقال نفت در منطقه گندمکار استان بودیم که این مسئله خود سبب ایجاد مشکلات جدید در منطقه شد.

وی گفت: وزارت نفت به جای رسیدگی به مشکلات با توجیهات غلط وقت کشی کرده است باید به جای صرف بیهوده زمان به ما بگویند در فکر چه کاری هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری انجام کار حقوقی در مسئله آب شرب منطقه  را نیازمند صرف زمان دانست و افزود باید از کارشناسان این زمینه برای رفع مشکلات استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.