ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در عمل به حقوق مردم عملکرد ضعیف داشته است، گفت:‌ اجازه نمی دهیم که دولت از حقوقی به نام شهروندی به کام اهداف سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ استفاده کند.

اجاز نمی دهیم دولت از طرح «حقوق شهروندی» برای اهداف انتخاباتی استفاده کند

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی پور در واکنش به پیامک «منشور حقوق شهروندی» رئیس جمهور به مردم ایران اظهار کرد: اینکه رئیس جمهور مطالب حقوق شهروندی را تذکر داده است جای تشکر دارد اما اینکه در عمل خود دولتمردان این حقوق را رعایت نمی کنند مسئله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای روحانی اینکه وزیر فرهنگ ارشاد به دانشجویان متعهد و ولایت مداری که از آن ها انتقاد می کند در سر مقاله یک روزنامه آن ها را رجوی بخواند، اینجا حقوق شهروندی کجا رفته است؟

وی تصریح کرد: وقتی که حقوق کارگران را ۸۴۰ هزار تومان تعیین می کنید حقوق شهروندی زن و بچه این کارگر کجاست؟

قاضی پور عنوان کرد: وقتی زوار امام رضا(ع) که به سمت مشهد حرکت می کردند و در حادثه قطار کشته شدند آیا اعلام یک روز عزای عمومی جزء حقوق شهروندی این افراد نبود اما وقتی وزیر دولت در مجلس مورد سوال قرار می گیرد و بازخواست می شود اینجا حقوق شهروندی مطرح می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این ها تناقض در عمل است چرا که روزانه هزاران نفر روانه زندان می شوند و کسی از آن ها دفاع نمی کند و همه تابع قانون هستند ولی وقتی نوبت به خودشان می رسد حقوق شهروندی را مطرح می کنند، بنابراین این عین ظلم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.