کنست رژیم صهیونیستی شامگاه امروز سه شنبه طی مصوبه ای دیدار نمایندگان عرب با اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی را ممنوع کرد.

کنست صهیونیستی ملاقات نمایندگان عرب با اسرای فلسطینی را ممنوع کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، کنست در عین حال موافقت کرد که تعدادی از نمایندگان که قبلا هماهنگی های لازم را با مراجع رسمی رژیم صهیونیستی به عمل آورده اند، به منظور نظارت بر وضعیت زندان ها، از آنها بازدید کنند، اما هیچ دیداری با اسرای فلسطینی نداشته باشند.

"گلعاد اردان" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان این جلسه کنست اعلام کرد که ملاقات اعضای کنست با اسرای فلسطینی باعث وارد آمدن ضررهای امنیتی بزرگ به این رژیم می شود.

این در حالی است که پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت أحرونوت قبلا اعلام کرده بود که کمیته نمایندگان کنست امروز سه شنبه مساله دیدار اعضای عرب خود با اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی را مورد بررسی قرار خواهد داد. این روزنامه خاطر نشان کرده بود که اردان در این جلسه تلاش خواهد کرد تا وضعیت کنونی را که به نمایندگان اجازه ملاقات بی قید و بند با اسرای فلسطینی را می دهد، تغییر دهد.

این روزنامه اعلام کرد که تصمیم مذکور به دنبال اتهامات وارد شده علیه "باسل غطاس" نماینده عرب کنست مبنی بر انتقال تعدادی تلفن همراه به اسرای فلسطینی عضو جنبش حماس در زندان صهیونیستی "کتسیعوت" اتخاذ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.