سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: از فدراسیون والیبال تشکر می کنم که کمک کرد تا ما در لیگ بمانیم، چراکه داشتن یک تیم در لیگ حق مردم ورامین است.

نظر سرمربی تیم والیبال صالحین در مورد بازگشت به لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین، محمد ترکاشوند درمورد خبر بازگشت تیم صالحین ورامین به لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خدا را شکر پس از رایزنی‌هایی که انجام شد ما به لیگ برتر بازگشتیم و از امروز تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. احتمالاً بازی مان با سایپا هم به صورت معوقه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بازی اول‌مان در شروع لیگ ما در سالن حضور پیدا کردیم، اما فدراسیون اعلام کرد که بازی‌مان نباید برگزار شود. در این مورد ما از قانون سرپیچی نکردیم. ظاهراً برداشت‌های اشتباهی صورت گرفته بود و اعلام شد که ما از لیگ حذف شدیم.

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آینده 30درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد. باید از حمایت‌های فدراسیون و داورزنی تشکر کنم که به ما کمک کردند تا در لیگ بمانیم، چراکه داشتن یک تیم در لیگ برتر حق مردم ورامین است.

ترکاشوند گفت: چند بازیکن‌مان با توجه به اینکه آزاد اعلام شده بودند از ما جدا شدند. باید چند بازیکن را جایگزین آنها کنیم، چراکه کمبودهایی داریم و با این شرایط نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.