بندر انزلی- رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی از احداث یادمان مرحوم سایه‌بان نخبه علمی ریاضیات کشور در بندرانزلی خبر داد.

یادمان مرحوم «سایه بان» نخبه ریاضی کشور در بندر انزلی احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین،محمدرضا بدیعی‌فر ظهر چهارشنبه  در دیدار با جمعی از شهروندان ناحیه ۲ این شهر با اشاره به تقاضای شهروندان در خصوص بزرگداشت مرحوم علیرضا سایه‌بان نخبه ریاضی کشور اظهار داشت: حادثه غم‌انگیز  اسفند ۷۶ و درگذشت هفت نخبه علمی کشور بر اثر سانحه رانندگی فراموش ناشدنی‌ است.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در ۲۶ اسفند ۷۶ در خصوص درگذشت مرحوم سایه‌بان و ۶ دانشجوی نخبه دیگر، افزود: برای تربیت سایه‌بان‌ها خانه ریاضی انزلی شکل گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی پاسداشت مرحوم سایه‌بان را پاسداشت و تکریم نخبگان انزلیچی و هویت علمی این شهرستان دانست و گفت: سیره اخلاقی مرحوم سایه‌بان الگویی برای جوانان انزلیچی است.

بدیعی‌فر با اشاره به نوسازی و بهسازی یادمان مرحوم سایه‌بان، تصریح کرد: یادمان جدیدی برای پاسداشت "مرحوم سایه‌بان" جوان فقید نخبه علمی این شهرستان در انزلی احداث می‌شود.

وی با ابراز اینکه باید تلاش شود تا نقش نخبگان و فرهیختگان انزلی در توسعه پایدار این شهر افزایش یابد، خاطرنشان کرد: شورای چهارم با همین هدف مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر انزلی را راه‌اندازی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به نامگذاری معابر، کوچه‌ها و شهرک‌های این شهر به نام شهدا، فرهیختگان، علما و نام‌آوران انزلیتاکید کرد: از پیشنهادات مردمی در این زمینه استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.