نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور، دستور تجدید نظر در کاهش مالیات استان کرمان را دریافت کردیم.

اخذ دستور تجدید نظر در کاهش مالیات استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،محمدمهدی زاهدی امروز اظهار داشت: طی جلسه‌ای با رئیس سازمان مالیاتی کشور این قول را دادیم که از تمام ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از بی‌عدالتی در حق استان به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: بر این اساس تماس و مکاتبه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاون رئیس جمهور در دستور کار قرار گرفت‌ و از وی درخواست تجدیدنظر در کاهش مالیات استان کرمان در سال 96 شد.

زاهدی تصریح کرد: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور‌ دستور رسیدگی به نامه را به معاونان مربوطه و مسئولان عالی رتبه ابلاغ کرد که این امر با وجود اینکه یک گام مهم محسوب می‌شود، نیازمند پیگیری‌های بعدی در کمیسیون تلفیق و مجمع نمایندگان است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه چه میزان امکان موفقیت در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت: براساس مصوبه‌ای که در جریان رسیدگی به لایحه بودجه 96 کشور داشتیم، سختگیری در مورد تخفیفات و معافیت‌های مالیاتی بسیار زیادتر از قبل شده است.

وی افزود: از سوی دیگر در حالی که افزایش بیش از حد در رقم پایه مالیاتی اتفاق افتاده و ما حتی کاهش پایه مالیاتی سابق را نیز خواستار هستیم، طبیعی است کار مشکلی در پیش است.

زاهدی ادامه داد: وضع نابسامان اقتصاد استان کرمان و تلاش بی‌وقفه ای که در زمینه بهبود شرایط اقتصادی مردم استان انجام می‌پذیرد، بیانگر این است که این اصلاحات در مالیات استان باید صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مجمع نمایندگان استان کرمان نیز می‌خواهم برای احقاق این حق‌الناس متعلق به مردم استان کرمان، توان و تحرک بیشتری را به کار گیرند.

وی گفت: نسبت به حل این مشکل بسیار امیدوارم و کوتاه آمدن در این قضیه را به مصلحت نمی‌دانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.