رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با وجود مشکلات سخت بودجه‌ای در کشور، اعتبارات کمیته امداد به صورت کامل تخصیص یافته است.

تخصیص کامل اعتبارات کمیته امداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری قم، پرویز فتاح در دیدار استاندار قم طی سخنانی با اشاره به جایگاه خاص و ویژه  استان قم در کشور اظهار داشت: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان قم یک نگاه ملی است.

وی توانمندسازی افراد نیازمند را مهم‌ترین برنامه کمیته امداد خواند و افزود: مسئولان کمیته امداد قم باید تلاش کنند تا ضمن کاهش تعداد افراد مددجو در قم، از کمک‌های این استان برای سایر شهرهای مرزی استفاده نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به همکاری تنگاتنگ دولت با کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: با وجود مشکلات سخت بودجه‌ای در کشور، اعتبارات کمیته امداد به صورت کامل تخصیص داشته است.

توسعه متوازن نیازمند توجه به همه بخش‌هاست

استاندار قم نیز در این دیدار با بیان اینکه توسعه متوازن نیازمند توجه به همه بخش‌هاست، اظهار داشت: با مدیریت صحیح و همکاری همه اجزاء حاکمیت شاهد توسعه در کشور خواهیم بود.

سید مهدی صادقی با اشاره به مأموریت ذاتی کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر کمک به افراد نیازمند، تحول در روش‌های این نهاد در استان قم برای توانمندسازی افراد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی که عصاره آن بهره‌وری است در کمیته امداد قم به خوبی اجرا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.