اصفهان- یادواره شهدای اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری طی مراسمی با پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اصفهان برگزارشد.

یادواره شهدای اطلاعات و عملیات نیروی زمینی سپاه در اصفهان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرائت شد، اظهار کرد:«ای برادران و خواهران عزیز؛ بازهم شهدا فراخوان زده‌اند تا بشنویم حکایت پاک باختگان شهید را آن‌هایی که یادآوری خاطرات و رسم و ادبشان برای هر مرد و زنی واجب است؛ مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا چه زیبا و نیکو فرمودند فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرد: یاد یاران عاشق که به وصال معشوق رسیدند به خیر؛ یاد آن آلاله‌های رنگین بدن که رسم دلبری و دلدادگی را در نسیم پرطراوت إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ را به ترنم درآوردن به خیر.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آن‌ها رفتند و امامزادگان عشق شدند؛ رفتند تا در دل تاریکی‌های جهل و ظلم و نادانی‌ها فانوس شوند تا ره گم نکنیم، آن‌ها رفتند و با رفتنشان کاری حسینی کردند و ما ماندیم تا با ماندمان کار زینبی کنیم؛ سلام و درود بی‌پایان به کسانی که رفتند و توقف نکردند و به اوج بالندگی رسیدند.

وی ادامه داد: سلام و درود بی پایان بر عزت مداران ظلمت‌شکن آن‌هایی که ره صدساله را یک شبه پیمودند و راه شهادت را انتخاب کردند.

سردار باقری خاطرنشان کرد: درود و سلام بر غیور مردان صف‌شکن از استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و درود و سلام بر خانواده معزز و معظم شهیدان و شهیدان زنده.

وی ادامه داد: پیشگامی‌ها و نقش مردم اصفهان در انقلاب و فداکاریی‌های آنان در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر رهبری مردم اصفهان همیشه در فداکاری و ایثار برای کشور و دین خدا پیشگام هستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ای مردم حماسه‌ساز و حماسه آفرین در حوزه سرزمینی قرارگاه سیدالشهدا این که ما دور هم گرد آمده‌ایم تا کوچ عاشقانه 450 شهید اطلاعات این این سه استان را گرامی بداریم و یادآوری کنیم که چه با عظمت بودند شناسایی و راهنمایی‌هایی که نیروی‌های اطلاعات در جبهه‌ها انجام می‌دادند و بسیاری از فتح و فتوحات نتیجه فعالیت‌ها و از خود گذشتگی آن‌هاست. سلام و درودتان باد و آفرین بر همت والایتان شما را می ستاییم و بر این کار افتخار می‌کنیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی عزت و عظمت وافر برای تمام مسلمین جهان به ویژه رزمندگان اسلام و به ویژه شما خانواده شهدا معظم و معزز شهدا و همچنین پیشکسوتان جبهه و جهاد اکبر و علی الخصوص دست اندرکاران یادواره شهدا اطلاعات عملیات زعامت امام مسلمین آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را خواستارم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.