رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت توانمند سازی خانواده ها و کمک به محرومان در جامعه بیان کرد: تعداد ۲۵۰۰ خانواده در گیلان فاقد هر گونه امکانات رفاهی هستند.

۲۵۰۰ خانواده گیلانی فاقد امکانات رفاهی هستند/ملت ایران خستگی ناپذیر است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح پنجشنبه در نشست تخصصی مشارکت همگانی, سرمایه اجتماعی و امنیت عمومی که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد اظهار کرد:سپاه قدس گیلان با مشارکت کمیته امداد طرح هایی را برای محرومیت‌زدایی انجام می‌دهد زیرا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار گیلانی از امکانات رفاهی محروم هستند.

وی با اشاره به این موضوع که تمامی فشارها از نظام سلطه برای خستگی مردم است بیان کرد: این در حالی است که ملت ایران خستگی ناپذیر است و برخی از مسئولان ظرفیت های این ملت آگاه را درک نمی‌کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی تحریم‌های ظالمانه علیه ما انجام شد بیان کرد: اگر این تحریم‌ها علیه کشورهای اروپایی انجام می‌شد کم می‌آوردند ولی ملت ما استوار و بر روی پای خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه مردم ما از مسئولان بهتر می‌فهمند و هیچ جای دنیا مردمی مانند ملت ایران ندارد تصریح کرد: نظام سلطه به‌دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی است و تعدادی از مسئولان ما در جریان فتنه کم آورده‌اند.

سردار عبدالله‌پور از اجرای طرح دهستان نمونه در سه شهرستان رودبار, تالش و املش خبر داد و بیان کرد: این دهستان‌ها را در زمینه‌های فرهنگی, سبک زندگی, درمان, زیرساخت‌ها و حوزه اشتغال آباد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای مردم ایران هرکاری کنیم کم انجام داده‌ایم عنوان کرد: هر انسانی به تاریخ مراجعه کند به ارزش ملت ایران پی می‌برد و امام خمینی(ره) در این زمینه فرمودند«ملت ایران از مردم عصر حجاز و پیامبر نیز بالاترند»

سردار عبدالله‌پور انقلاب را بر پایه سه مبنای رهبری، مردم و ایدئولوژی دانست و بیان کرد: مردم ایران بعد از امام راحل راه امام را به‌طور کامل گذراندند و ذره‌ای از این مسیر تخطی نکردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.