یزد- معاون پارلمانی رئیس جمهوری در شورای اداری استان یزد با بیان اینکه امید ملّی باید تبدیل به عشق ملّی شود، گفت: امروز ناامید کردن مردم یک گناه نابخشودنی و بازی در زمین دشمن است.

 ناامیدکردن مردم گناهی نابخشودنی و بازی در زمین دشمن است

به گزارش قدس آنلاین، ظهر پنج‌شنبه معاون پارلمانی رئیس جمهوری در شورای اداری استان یزد گفت: امید ملّی که از سال ۹۲ با آمدن دولت در کشور و در بین مردم ایجاد شده باید با همراهی همه مسوولان به عشق ملّی تبدیل شود.

حسینعلی امیری افزود: دولت یازدهم در حالی کار خود را آغاز کرد که وضعیت اقتصادی کشور در سطح ملی و بین المللی مناسب نبود اما این دولت، دولت پاسخگو بود و شعارهایی همچون نجات اقتصاد کشور، حل مشکل پرونده هسته‌ای، حقوق شهروندی و اصلاح نظام شهروندی را مطرح کرد.

معاون رئیس جمهوری گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگ رشد اقتصادی با موضوع هسته ای اولویت دولت حل این مشکل بود چون ورود کالا به ایران بسته و نظام بانکی کشور قفل شده بود.

امیری تصریح کرد: امروز رژیم تحریم ها به هم ریخته و حق انرژِی هسته ای ایران به رسمیت شناخته شده و در واقع با ورود هیات های تجاری به ایران، بازار ورود کالا به کشور باز شد.

امیری با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی و نفتی دولت جایگاه ایران را در نظام بین الملل و سازمان اوپک احیا کرد گفت: پیشی گرفتن صادرات غیر نفتی بر نفتی، رشد اقتصادی ۷ و چهار درصدی، مهار تورم ۴۵ درصدی و نیز برتری برق صنعتی بر خانگی بیانگر رشد و رونق اقتصادی در کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پایان با بیان اینکه تلاش و کار آفرینی، برند استان یزد است اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری موجود در این استان، رونق بیش از پیش اقتصادی استان را شاهد باشیم.
 

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.