رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرکز امور خواهران کمیته امداد قم برای نخستین بار ایجاد شده است، گفت: مرکز امور خواهران کمیته امداد در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز امور خواهران کمیته امداد در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با  آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل‌شده است، اظهار داشت: امام خمینی‌(ره) از همان ابتدا انقلاب به فکر برطرف کردن نیاز محرومان بودند، رهبر معظم انقلاب نیز همواره نسبت به عملکرد کمیته حساس بوده و همواره نکاتی را برای بهبود خدمات‌رسانی به محرومان توصیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مباحث درمانی و تحصیلی در کمیته اولویت دارد، افزود: در تلاشیم تا حاصل کارهای این نهاد تحقق اهداف نظام باشد.

فتاح با تأکید بر اینکه امروزه تأمین نیازهای مردم هزینه بالایی را می‌طلبد، گفت: نوع نیازهای مردم نسبت به قبل تغییر کرده و هزینه بالایی را طلب می‌کند، به‌گونه‌ای که تأمین جهیزیه، ایجاد اشتغال و مسکن برآوردی مثل گذشته ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی این کمیته کمک به مردم است و ما به دنبال شفاف‌سازی اقدامات انجام‌شده در راستای جلب بیشتر اعتماد مردم هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به همکاری مردم و مسئولان در کمک به محرومان اظهار داشت: همه مسئولان در بحث ارائه خدمات امدادی همفکر هستند و خیرین نیز همواره ما را با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود همراهی کرده‌اند.

فتاح با بیان ضرورت شفاف‌سازی هزینه‌های کمیته امداد گفت: باید کمیته در این زمینه اطلاع‌رسانی صحیح به مردم داشته باشد، همچنین فعالیت‌های خود را به‌صورت بسیجی‌وار و داوطلبانه انجام دهد تا اطمینان مردم نسبت به این نهاد بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ایجاد مرکز امور خواهران کمیته امداد قم، بیان کرد: این کار برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد و قم به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده است، همچنین در تلاشیم تا از این الگو در سراسر کشور استفاده کنیم تا زنان سرپرست خانوار تنها به این مراکز مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به تأثیر مدیریت اقتصادی در کاهش نیاز محرومان تصریح کرد: اگر مدیریت اقتصادی و اشتغال به‌ شیوه‌ای مطلوب صورت گیرد، قطعاً مراجعات به کمیته امداد امام خمینی(ره) کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.