کرج- طی آئینی با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران تعداد ۳۵ پروژه سازندگی با هدف محرومیت زدایی در شهرستان طالقان در استان البرز به بهره برداری رسید.

۳۵ پروژه سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان طالقان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران روز جمعه در این مراسم بیان کرد: متاسفانه در بیشتر مراکز استان های کشور شاهد رشد حاشیه نشینی هستیم  و یکی از مسایلی که سبب رشد حاشیه نشینی در کشور شده، مستقر شدن روستاییان در حاشیه شهرها است.

سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: ماموریت سپاه ایجاد امنیت و دفاع از کشور است، اما با این وجود نمی تواند از کنار مناطقی که فاقد امکانات هستند بگذرد و خدمتی نکند.

وی گفت: سپاه با تمام توان و قدرت خود و با وجود ماموریت هایش در ایجاد دفاع و امنیت، در کنار مردم بوده و خواهد ماند.

سردار حزنی به راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه اشاره کرد و گفت: در۳ دهستان و ۴ روستا وابسته به این دهستان ها در استان البرز اقداماتی نظیر اشتغال، تامین زیرساخت ها، بهداشت و سلامت و اقدامات فرهنگی صورت گرفته است.

وی افزود: در ۴ شهر استان های کردستان و سیستان و بلوچستان نیز این اقدامات از صفر تا صد توسط سپاه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تهیه و تحویل ۴۰ هزار سری جهیزیه، ۵۰۰ هزار سری لوازم تحریر در شهرها و روستاهای مرزی، انعقاد قرارداد سپاه با کمیته امداد برای تامین مسکن برای روستائیانی که صاحب خانه نیستند از جمله اقدامات است که تا کنون ۴ هزار و ۲۰۰ منزل در نقاط مختلف تحویل داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.