اهواز- جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امسال برای میزبانی از هفت میلیون زائر راهیان نور در هفت استان کشور برنامه ریزی شده است.

برنامه‌ریزی برای میزبانی از ۷میلیون زائر راهیان نور

به گزارش قدس آنلاین سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح آزمایشی رادیو نما و رونمایی از پروژه های تولید صدا و سیمای مرکز خوزستان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد:

وی تأکید کرد: راهیان نور امروز یک حج بصیرتی و بستری برای استفاده معنوی همه امت است. امسال برای میزبانی از بیش از هفت میلیون زائر راهیان نور را برنامه ریزی کرده ایم.

سردار فضلی بیان کرد: امسال بالای یک میلیون نفر از زائران راهیان نور دانش آموزان خواهند بود. راهیان نور با حرکت در هفت استان که پنج استان زمینی و بوشهر و هرمزگان دریایی هستند به یک فرهنگ غنی تبدیل در کشور تبدیل شده است.

سردار فضلی با بیان خاطراتی از عملیات های مختلف جنگ تحمیلی گفت: فرهنگ مقاومت از شهید علم الهدی و شهید فهمیده و سایر شهدا الگو گرفته می شود. اگر امروز مقاومت در فلسطین، لبنان، غزه، عراق و سوریه جریان دارد همین مقاومت شهدای ما را آنجا پیاده کرده اند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفان کشور یادآور شد: شهدای مدافع حرم نیز از شهدای دوران دفاع مقدس الگوبرداری کرده و سایر جبهه های مقاومت نیز از این سرداران الگوبرداری کردند. امروز در مراسم شهید مدافع حرم تقوی فر در اهواز حضور پیدا کردم، همان شهیدی که به عنوان الگو در بلد عراق از وی یاد می شود.

وی تصریح کرد: یادمان شهدای هویزه اولین نماد یادمان دفاع مقدس در کشور به شمار می رود که با خون شهدای بسیاری در هم تنیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.