شهرکرد-امام جمعه شهر کرد اظهار کرد: دولتمردان در ماه های پایانی دولت به فکر مردم و مشکلات جوانان و جامعه باشند نه تبلیغات انتخاباتی و برگزاری میتینگ های سیاسی، که اگر به مشکلات مردم قدرشناس و خصوصا جوانان رسیدگی شود این خود بالاترین تبلیغ و در جمع آوری آراء مردم موثر خواهد بود.

دولت به جای پرداختن به مسئله حقوق شهروندی بدنبال اشتغال برای جوانان ورفع رکود باشد

به گزارش قدس آنلاین- حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با انتقاد از دولت یازدهم گفت: زیبنده دولت نیست که در ماه های پایانی با سر و صدای زیاد بخواهد حقوق شهروندی را برجسته نموده و تبلیغات پر سر و صدا راه بیاندازد.

نکونام تصریح کرد: دولت باید ابتداء به روی اشتغال جوانان برنامه ریزی نموده که امروز بیکاری در استان چهار محال و بختیاری دارد بیداد  می کند و اکثر جوانان از عدم اشتغال و بیکاری در رنج و مصیبت گرفتار هستند.

امام جمعه شهرکرد به اخراج بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان ظرف روزهای گذشته از یکی کارخانه های شهرکرد اشاره کرد و گفت: جا دارد دولتمردان و شخص رئیس جمهور به جای پرداختن به مسائل غیر ضروری و نامربوط فکری برای این جوانان عزیز که همه دارای خانه و خانواده هستند و امروز بیکار شده اند بکند.

نکونام تاکید کرد:نباید مقابل افرادی که مطالبه گر درخواست ها، مطالبات مردم و حقوق شهروندی هستند، ایستاد و جلوی انتقاد آنها را بست زیر انسان ها در ابراز عقیده آزاد هستند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، پیگیری مطالبات و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری را در برخورد با تشریفات زائد، حقوق‌های نجومی و مفاسد مالی را ضروری خواند و عنوان کرد: ترویج مفاسد مالی تکیه‌گاه دشمن برای تسلیم نظام است و اگر عملاً با فساد برخورد نکنیم، جامعه با مشکل روبرو خواهد شد که متأسفانه علیرغم این همه تأکیدات، هنوز هیچ اقدام عملی نشده است.

امام جمعه شهرکرد در خاتمه از مسئولان و دولتمردان خواست در ماه های پایانی دولت به فکر مردم و مشکلات جوانان و جامعه باشند نه تبلیغات انتخاباتی و برگزاری میتینگ های سیاسی، که اگر به مشکلات مردم قدرشناس و خصوصا جوانان رسیدگی شود این خود بالاترین تبلیغ و در جمع آوری آراء مردم موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.