کرج-نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج بیان کرد:فتنه سال ۸۸ یک حرکت برنامه‌ریزی شده برای براندازی نظام بود و در این‌باره کسی شک نمی‌کند مگر اینکه ساده‌اندیش باشد.

فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طراحی شد/فتنه گران قابل بخشش نیستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسینی‌همدانی افزود: برخی دائما تلاش می‌کنند با نام بردن از سران فتنه عادی‌سازی کرده و به اسم مطالبه از مسئولان خواستار بخشودگی گناهان نابخشودنی سران فتنه شوند، این افراد در حال حاضر نیز در حال فتنه هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ریختن زهر و کینه علیه ایران استفاده می‌کند، ادامه داد: یکی از فرصت‌هایی که دشمن از مدت‌های قبل برای ضربه زدن به ایران بر روی آن کار کرده بود انتخابات سال ۸۸ بود که سعی داشت با برهم زدن اوضاع، آرامش کشور را برهم بزند و درگیری ایحاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز عنوان کرد: منافقان داخلی و دشمنان  خارجی هر کدام نقش خود را در زمان مقرر ایفا و تلاش کردند که مردم را در مقابل هم قرار داده و به نظام بی‌اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه این کار خیانتی از سوی فتنه‌گران، سران فتنه و حامیان داخلی آنها بود، افزود: کار این افراد این بود که فضا را برای دشمنان فراهم کردند که القا شد که می‌توانند برای براندازی نظام امیدوار باشند و تا به آن زمان کسی فکر براندازی نظام را در سر نداشت.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه  دشمنان از این اقدامات به براندازی نظام امیدوار شدند، گفت: حق و باطل چنان در هم آمیخته شد که برای مدتی سردرگمی به وجود آمد و عده‌ای علیه نظام و آرمانهای انقلاب شعار داده و نظام را متهم به دروغگویی و خیانت به امانت در انتخابات کردند و از جریانات داخلی و خارجی نظام برای رسیدن به اهداف خود یارگیری کردند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه برخی از سران فتنه سالیان طولانی در پست‌های حساس نظام مسئولیت داشتند اما در این زمان در نقشه دشمن بازی کردند، گفت: در این زمان تعدادی از هواداران و مدیران نظام در دام قدرت و  هواپرستی گرفتار شدند و شروع به مخالفت کرده و به اردوکشی خیابانی روی آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه رهبری در فضای غبارآلود و برای خروج از فتنه  که نظام را تهدید می‌کرد دو راهبرد مهم به کار گرفتند، تاکید کرد: روشنگری و بصیرت‌دهی به آحاد جامعه و بیان اهداف فتنه‌گران داخلی و خارجی و تببین مواضع از اقدامات معظم‌له بود.

وی ادامه داد: جدا کردن بدنه مردمی از فتنه‌گران دیگر اقدامی بود که از سوی رهبری انقلاب انجام شد و در ۲۳ خرداد ایشان با برخی از این افراد صحبت کردند و در طول یک هفته به صورت خصوصی با افراد جلسه برگزار کردند و در ۲۷ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه ابعاد فتنه را تبیین کرده و دستور دادند در یک هفته برای بررسی آرا و شکایت اقدامات لازم انجام گیرد و حتی با ستاد انتخاباتی کاندیداهای مختلف جلسه گذاشتند و بعد از این اقدامات روشنگری کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوران فتنه به هیچ نهادی بی‌اعتماد نبودند، گفت: هیچ کس در این برهه عزل نشد چون اگر این اتفاق می‌افتاد تایید گفته‌های دیگران بود و حتی عضویت عناصر فتنه را در مسئولیت‌های حساس لغو نکردند.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه بعد از ۸ ماه نصیحت، تذکر و ارشاد رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم و مقاومت، غبار فتنه نشست و فتنه کنترل شد، گفت: در ۹ دی چشم فتنه کور شد و سبب استحکام و انسجام بیشتر مردم و نظام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه کسانی که امروز سعی می‌کنند که این جریان به فراموشی سپرده یا کمرنگ شود خودشان فتنه‌گر هستند، تاکید کرد: کسانی که ساکت فتنه بوده و با سکوت خود کمک به جریان فتنه کردند فتنه‌گر بوده و با فضای به وجود آمده عده‌ای در کشور در مصادر امر قرار گرفته که جز ضرر برای نظام و سوزاندن فرصت اثر دیگری از آنها دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز خدا و از ایام‌الله است و دست خدا در یاری رساندن به این امت دیده شد، گفت: ۹ دی روز ناامیدی و یاس استکبار بود و حضور مردم در این روز پیام‌های فراوانی داشت.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه آنهایی که پیام ۹ دی را در آن زمان نشنیدند، بشنوند، اظهار داشت: ۹ دی اعلام می‌کند که به فضل پروردگار انقلاب اسلامی با حضور مردم و هدایت رهبری زنده بوده و به سمت اهداف خود در حال پیشروی است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با بیان اینکه ۹ دی اعلام می‌کند که مردم به انقلاب اسلامی و تداوم آن اعتقاد دارند، تاکید کرد: از فرمایشات رهبری این است مردم در روز ۹ دی نشان دادند که این جمعیت بزرگ، مردم ایران هستند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه عده‌ای فکر می‌کنند که این موضوع تمام شده است، گفت: این افراد دائما تلاش می‌کنند با نام بردن از سران فتنه عادی‌سازی کرده و به اسم مطالبه از مسئولان خواستار بخشودگی گناهان نابخشودنی سران فتنه شوند؛ این افراد در حال حاضر نیز در حال فتنه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه افراد دسته چندم فتنه‌گران در استان البرز در حال فعالیت و تحرکاتی هستند که از چشمان ما دور نیست، گفت: تا فرصتی پیدا می‌کنند حرکتی کرده و سخنی می‌گویند بنابراین یادآوری یوم‌الله ۹ دی باید با عظمت و چشمگیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.