خرم آباد-نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: امروز عده‌ای به دنبال تطهیر سران فتنه هستند و درخواست‌شان این است که سران فتنه از حصر آزاد شوند اما این‌ها باید بدانند سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند.

عده‌ای به دنبال تطهیر سران فتنه هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی را کم کردن هزینه‌ها اعم از هزینه‌های فردی، اداری و حکومتی دانست و اظهار داشت: حقوق‌های نجومی چنگ انداختن به بیت‌المال است و واقعاً کسی که ماهیانه حقوق ۲۰ یا ۴۰ میلیون تومانی دارد چه فایده‌ای برای جامعه دارد و آیا این حقوق‌ها با دین اسلام سازگاری دارد؟

وی افزود: چطور شخصی که حقوق نجومی دریافت می‌کند می‌گوید که من مؤمن، متدین و انقلابی هستیم، کجای این عمل انقلابی است وقتی‌که فرد بیت‌المال و اموال عمومی را برای خود می‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: از آنجاکه یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی مسئله کم‌خرج بودن است باید هزینه‌ها را کم کنیم از طرفی در ادارات نیز بسیاری از تجهیزات و امکانات اضافی و تشریفاتی است که باید کم شوند.

وی تقوا را جامع تمام دستورات دین اسلام دانست و بیان کرد: امام سجاد(ع) می‌فرماید تمام دستورات دین در حق‌گویی، قضاوت عادلانه و وفای به عهد می‌داند. میرعمادی گفت: مقام معظم رهبری انتقاد شدیدی به مذاکرات هسته‌ای داشته و دارد اما فرمودند چون مسئولان امضاء کردند نقض عهد نمی‌کنیم اما اگر طرف مقابل نقض عهد کند ما هم پاره می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.