مایک هوکابی ، فرماندار سابق آرکانزاس و سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی با ابراز خشم از اقدام باراک اوباما در رای ممتنع به قطعنامه ممنوعیت شهرک سازی های اسرائیل در سرزمین های اشغالی ، این تصمیم کاخ سفید را قویا محکوم کرد.

انتقاد تند جمهوریخواه آمریکایی از اوباما: او با رای علیه اسرائیل به نفع ایران عمل میکند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شفقنا، این سیاستمدار جمهوری خواه که نامزد پیشین ریاست جمهوری آمریکا نیز بوده به «فاکس نیوز» گفت: به قدری عصبانی هستم که به سختی می توانم خود را کنترل کنم. آنچه اوباما امروز انجام داد وداعی خوب با اسرائیل و پیامی برای نتانیاهو بود. اوباما برای این کار تنها زحمت استفاده از یک انگشت خود را کشید. این اقدام شگفت انگیزترین موقعیتی است که او می توانست از خود نشان دهد. این اقدام اوباما توهین به اسرائیل و توهین به هر فردی است که به آزادی علاقمند می باشد. هنگامی که از اطلاح شهرک استفاده می شود شاید شنونده تصور کند تعدادی از مردم در چادر و خانه های قابل جابجایی زندگی می کنند حال آنکه این شهرک ها جوامع و محله هایی است که مدرسه، کنیسه، مغازه و خانه های دایمی دارد. مردم اسرائیل در این اماکن زندگی می کنند.

این جمهوری خواه آمریکایی در ادامه مدعیاتش افزود: هیچ صلحی وجود نخواهد داشت هنگامی که هم راستا با کشوری مانند ایران که حامی تروریسم است، حرکت کنیم. سیاست های اوباما طی چند سال اخیر به نفع ایران بوده است. طی سال های اخیر تحت این دولت، ما با ایرانیان همگرا بودیم و علیه تنها متحد وفادار خود در خاورمیانه_اسرائیلی ها_ عمل کرده ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.