هادی انبار گفت: این فیلم سینمایی را طی روز گذشته به دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران تحویل دادیم.

«ماه گرفتگی» تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد/ امیدوارم فیلم را در جشنواره ببینیم

 به گزارش «قدس آنلاین»،  هادی انبار دار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در  ارتباط با روند حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر پیش رو گفت: این فیلم سینمایی را روز گذشته به دفتر جشنواره فیلم فجر سینمای ایران تحویل دادیم. واقعا اگر اغماضی در کار نباشد فیلم حتما در جشنواره حضور خواهد داشت. به هر حال فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» تنها فیلم سیاسی این دوره از جشنواره خواهد بود.  

وی در ادامه افزود: حاشیه‌هایی که این فیلم دارد قطعاً رنگ و بوی جشنواره را تغییر خواهد داد و بستری را برای منتقدین و خبرنگاران فراهم می‌کند تا بتوانند در این زمینه ورود کنند و اظهار نظر داشته باشند. از تمام این‌ها بگذریم فیلم واقعا برای شخص خودم بسیار جذاب است برخی آثار را در مرحله تدوین که می‌رسد دیگر نمی‌توان را دید اما شخصاً چندین مرتبه فیلم «ماه گرفتگی» را دیده‌ام نمی‌گویم هر روز اما یک روز در میان هنگام تدوین و صداگذاری و در تمام مراحل مختلف فیلم را نظاره کرده‌ام و خسته نشده‌ام.

هادی انباردار

مدیر تولید فیلم سینمای «بوتیک» گفت: ما خودمان را برای برخوردهای مختلف آماده کرده‌ایم اما فیلم آنقدر روان و گویا است، که فکر نمی‌کنم به آنها این اجازه داده نمی‌شود چون در نهایت شرمساری برای آنها باقی خواهد ماند. بارها گفته‌ام بهتر است که دوستان منتقد و مطبوعاتی کمی صبوری داشته باشند تا فیلم آماده شود و بعد از آن چوب انتقاد را بردارند. ما برای تمام صحنه‌های فیلم دلیل داریم و حرف خواهیم زد. در همه لحظه‌ها تلاش شده است که انصاف را رعایت کرده باشیم.  

وی در ادامه گفت: در انهای فیلم بحث ولایت و وحدت نیز مطرح می‌شود. باید فیلم را دید و بعد از آن در موردش حرف زد. در ابتدا نگران این حرف‌ها بودم که به شعار تبدیل نشود که این طور نشده و خیالم راحت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.