همایش زنان و خانواده در شبکه های اجتماعی مجازی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

همایش زنان و خانواده در شبکه های اجتماعی برگزار می شود

 به گزارش «قدس آنلاین»،  این همایش با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و انجمن ایرانی مطالعات زنان در تهران برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، برخی از محورهای همایش شبکه های اجتماعی مجازی و توسعه، شبکه های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد، خانواده و نظام محله ای، مادرانگی و شبکه های مجازی، سرمایه های اجتماعی و فضای مجازی، دختران نوجوان و تلفن های هوشمند و اقتصاد، خانواده و فضای مجازی است.
همچنین روابط همسران و فضای مجازی، هویت مدرن زنان در شبکه های اجتماعی، تغییرات فرهنگی و هویتی فضاهای مجازی، خانواده و نظام همسایگی، دختران و زنان آنلاین ‌(برخط)، اخلاق و شبکه های آنلاین و حقوق خانواده و شبکه های مجازی از جمله دیگری محورهای همایش یاد شده است/
روابط جنسیتی و ازدواج در شبکه های اجتماعی، فرصت های آموزشی و یادگیری برای زنان در فضای مجازی، حقوق خانواده در شبکه های مجازی و اعتیاد و شبکه های مجازی، محورهای دیگر همایش را تشکیل می دهد.
براساس این گزارش، زمان ارسال چکیده مقالات و اصل مقاله ۳۰ آبان و ۳۰ آذرماه است و زمان اعلام نتایج چیکده مقالات ۱۵ آذر و اعلام نتیجه اصل مقالات نیز ۱۵ دی ماه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.