قزوین - معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: فعالان فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی حلقه وصل مردم و نظام هستند.

فعالان فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی حلقه وصل مردم و نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی در نشست و جلسه داخلی با مدیران فرهنگی،اجتماعی و سیاسی استانداری در سخنانی بیان داشت: سعی داریم سلسله جلسات با اقشار و گروه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و سیاسی به صورت هفتگی برگزار شود. 

وی افزود: باید بانک اطلاعات فعالان فرهنگی،اجتماعی و سیاسی استان  تهیه  و به صورت مستمر بروز رسانی شود تا بتوان از این بانک در نشست های مختلف  دعوت بعمل آورد و از نقطه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات این افراد بعنوان گروه های مرجع و ذینفوذ در جامعه استفاده و بهره برد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: هنرمندان،اصحاب فرهنگ و رسانه،نویسندگان،پژوهشگران،طلاب و روحانیون،اساتید و دانشجویان، نمایندگان سمن ها و انجمن ها،احزاب و تشکل های سیاسی،بانوان و جوانان ،شوراها و دهیاران از جمله  اقشار و گروه هایی هستند که ارتباط گسترده و عمیقی با بدنه جامعه

دارند و می توانند گفتمان ، سیاست ها و برنامه ها و دستاوردها و خدمات دولت را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

شاهرخی گفت: تعامل و ارتباط نزدیک با این گروه ها و استفاده از نقطه نظرات و انتقادات و برنامه های این افراد می تواند به تعامل دوسویه و نزدیک تری بین کارگزاران دولت و بدنه جامعه منجر شود.

وی تصریح کرد: این گروه ها در حقیقت حلقه وصل بین مردم و دولت و نظام محسوب می شوند که برگزاری جلسات گفت و گویی و تبادل نظر با این نیروها اثرات مثبت زیادی را به دنبال دارد.

معاون استاندار بیان داشت: مدیران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی با این گروه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی ترس و واهمه ای نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.